Onko hyvä? Kuin nopeasti saa ajan?
Koskiklinikka?
15
8210
Vastaukset
- mä käyn
Ehdottomasti paras. Aikoja saa aika nopeesti. Tuula Puolakka/ Tiina Hämäläinen ovat erinomaisia ihotautilääkäreitä, joskin tarkkoja.
- Hurnauskis
Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!
- Anonyymi
Hurnauskis kirjoitti:
Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!
Et kai osannut selitää oireitasi oikein.
- Anonyymi
Hurnauskis kirjoitti:
Kortisooni on se paras lääke juuri ihottumaan . Siis sinä jo tiedät että ihottuma on sieni tai punkki, mutta koska sait kortisooni lääkityksen niin sehän kyllä ottaa pois ihon tulehdukset oli aiheuttaja mikä tahansa. Joten ihan oikein hän teki. Sitten että asiat maksaa
On sama kaikille ei kukaan ilmaiseksi mitään klinikka pyöritä.
- Anonyymi
En suosittele.
- Anonyymi
Tiina Hämäläiselle ISO ei.....
- Anonyymi
Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!
Millaista kiinnostusta olet hakemassa , lääkärit tekevät ainoastaan työnsä siinä kaikki.
Ei tartte mollata ihmisiä vaan siksi että ei ihminen olekkaan muuta kun hoitava osa sairaudessa ei siis mikään kaveri
- Anonyymi
Ei Tiina Hämäläinen. Hätäinen ja tiuskiva.
- Anonyymi
Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!
- Anonyymi
En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä
- Anonyymi
Minusta hän on on tosi ammattilainen atooppisen ihon hoidossa. Siinä ei kauan nokka tuhihissut,kun asia oli hänelle selvä. Kaikki kolme voidetta jotka hän määräsi auttoivat.
- Anonyymi
Kävin Hämäläisellä ja oli aivan turha käynti, ei kiinnostusta koko asiaan, töykeän oloinen eikä saa normaalia asiakaspalvelua mitä lääkäreiltä yleensä saa. En suosittele kenellekkään
- Anonyymi
Ihotautilääkäri Tiina Hämäläistä en suosittele.
- Anonyymi
Yleensä ihotautilääkäreillä on sama koulutus kaikilla joten pääasia että pääsee vaivoistaan , sitähän varten sinne on menty .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707