Saunan noin 20 vuotta vanhasta kiukaasta (Finnleo) paloi vastus rikki. Onko kokemuksia tai tietoa siitä, kannattaako rikkoontunut vastus vaihtaa, vaihtaa kerralla kaikki vastukset vai hankkia kokonaan uusi kiuas? Vastusten iästä en ole varma ja onkohan kiukaasseen sopivia vastuksia enää saatavilla?
vastuksen vai kiukaan vaihto
5
10625
Vastaukset
- ehkäpä
kannattenee ostaa uusi kun kiuas noin vanha, uudempiin olen vaihtanut vastuksia ja jos 3 vastusta vaihtaa kerralla niin hinta lähentelee jo uuden tarjouskiukaan hintaa. Jos joutuu vaihdon teettämään niin uusi tullee halvemmaksi.
- paavo lahti
Mulla meni 23 vuotta vanhasta Helosta 2 vastusta kerralla. Varmaan se kolmaskin jo vetelee viimeisiään. Näytti aika huonolta. Kyselin ja vastusten hinta on 30e/kpl. Uusi vastaava kiuas maksaa tarjouksessa Starkissa rosterikuorisena 118e. Joten, ei kannata korjata muutenkin jo vähän kulahtaneen näköistä pönttöä.
- Hitsi mies
paavo lahti kirjoitti:
Mulla meni 23 vuotta vanhasta Helosta 2 vastusta kerralla. Varmaan se kolmaskin jo vetelee viimeisiään. Näytti aika huonolta. Kyselin ja vastusten hinta on 30e/kpl. Uusi vastaava kiuas maksaa tarjouksessa Starkissa rosterikuorisena 118e. Joten, ei kannata korjata muutenkin jo vähän kulahtaneen näköistä pönttöä.
Eikö kiukaalla ole tunne-arvoa ?
- Anonyymi
Meillä ollut vuodesta 85 fin Leo tosin vain talvi käytossä, toimii kuin uutena. Hyvä ostos
Kannattaa vaihtaa vastus. - Anonyymi
Näin vanhaa aloitusta ei olisi kannattanut nostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747