Puhalsit kylmänä tänä aamuna,kun kävelin kodistani kirjastolle.Pyysin sinua säästämään voimiasi ja teit sen.Kiitos.Kiitos myös ilmasta,jota hengitän ja hitsatessani ilmapullosta.Kunnioitan sinua.Kunnioita sinäkinn minua,jos tarvitsen jotain pientä riiteissäni.Kiitos,Ilman henki ja hengettäret.
VELI TUULI,LINNUNSULKA
AROSUSI-09
2
378
Vastaukset
kiitos näistä piristävistä viesteistäsi,aina ilo lukea :) valaisit aamuni, jatkathan
- AROSUSI-09
En mä tältä palstalta lähde kulumallakaan,eikä uskonnon vaihtokaan ole mielessä käynnyt:D Haluaisitko muuten puolestani skrivata pari sanaa Etelän tornin,eli koulukuntani mukaan Veden elementeille?:)...Mulla on tässä tämmöinen juttu menossa...Piirissä oli yleensä neljä ja jokaisella torninsa.Nyt kahta yksinäni loitsinut ja veto käy vähiin...Tiedän jo,mitä kirjoitan Äiti Maalle,mutta Vesi tuntuu vaikealta.Toivottavasti sen elementeillä ei ole mitään minua vastaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787