SIMPLE PLAN SUOMEEN!

Simple Plan fani

13

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

Simple Plan on erittäin kaukana punkista.

• Fat-Mike

Siis ihQ daaaaa!!!!1!11 tottakai simple plan ja good charlotte on punkkii ja niiq green daykin. Ja mäki oon siis fani. Ärsyttää kaikki jotka sanoo että gd ei olis punkkiiiii daaaaa!11

T: prinsessa-92

• hahahahah

simple plan,good charlotte ja green day!! ei oo vittu ikinä kuullu sanaa punk tai soitannu muuta ku poppii!!!!!! vittu ne on iha anaalist!!! sä et varmaa tiedä mikä on punk!!!!!!!! perkule mua vituttaa noi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• figu
        hahahahah kirjoitti:

simple plan,good charlotte ja green day!! ei oo vittu ikinä kuullu sanaa punk tai soitannu muuta ku poppii!!!!!! vittu ne on iha anaalist!!! sä et varmaa tiedä mikä on punk!!!!!!!! perkule mua vituttaa noi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmm.. simple plan ei ole punkkii eikä se myöskään ole poppii. EI EI EI. simple plan on sanonut että ne soittaa rokkii. joten olkoon se vaikk asitä mutta älkää kinastelko AINA mikä bändi se on

• Mcr
        hahahahah kirjoitti:

Ihan tiedoksi green day on punk-rockia ! Nauroin kun väitit vastaan ettei olisi ? Xd troloo et ees tiiä mikä on punkkii !!! Sp on punkkia myös ! -,-

• alakulon_urkupiste

mä en halua mitään simple plania suomeen.ei tollasii wannabe-punkbändejä tänne kaivata.

• vaan

nimen omaan he eivät leimaa itseään punkin piiriin vaikka näin kaikki silti tekevät,sanoivat subtv:n haastattelussa itse että ei edes yritäkään olla punk vaan tekevät omaa juttuaan mutta tosin kyllähän se pop-punkkia vivahteiltaan onkin ja hyvää sellasta,tykkään kyllä.joten jos jätetään nää jutut omaan arvoonsa.mitä sitten jos joku vahingossa kirjottaa jostain good charlotesta tai ym.tällaset bändit niin sanotaan että väärä palsta,ei missään nimessä tänne...jos vaan vähän poikkee suunnasta...pilkun nussimista tämäkin homma:D

• kaimaani..
        vaan kirjoitti:

nimen omaan he eivät leimaa itseään punkin piiriin vaikka näin kaikki silti tekevät,sanoivat subtv:n haastattelussa itse että ei edes yritäkään olla punk vaan tekevät omaa juttuaan mutta tosin kyllähän se pop-punkkia vivahteiltaan onkin ja hyvää sellasta,tykkään kyllä.joten jos jätetään nää jutut omaan arvoonsa.mitä sitten jos joku vahingossa kirjottaa jostain good charlotesta tai ym.tällaset bändit niin sanotaan että väärä palsta,ei missään nimessä tänne...jos vaan vähän poikkee suunnasta...pilkun nussimista tämäkin homma:D

Ei helvetti Simple Plan on pahempi kuin jopa Good Charlotte!Niin wannabepaskabändi!

• .....
        kaimaani.. kirjoitti:

Ei helvetti Simple Plan on pahempi kuin jopa Good Charlotte!Niin wannabepaskabändi!

idiootit!

• figu

se että sinä et halua simple palniä suomeen ei ole kenenkään pään vaiva. luulis että tuota tarvitsee edes muille kertoa.

• tv5te

IHAN VAAN TIEDOKSIII NE ON TULOS SUOMEE TOS KESÄL! SIIS SIMPLE PLAN!
      on muuten vähä paska bändi

• geewayyy

LOPETTAKAA TUO SP:EESTÄ PASKAN PUHUMINEN !
      Simple Planin keikka oli aivan mahtava ja ne pojat kyllä osaavat hommansa.
      Turha teidän tänne tulla vittuilemaan miten paska bändi se on !
      Simple Planin musatyyli on sellasta popahtavaa rokkia !
      voin sanoa teitä kaikkia tyhmiksi jotka väitätte ettei Green Day ole Punkkia !
      Saatana mun paidassa lukee "Punk´s not dead" ja vittu green day soittaa punkkia...! siitä on turha väittää vastaan (kokenut fani.) musta on huvittavaa lukea teitä pikku lissuja jotka eivät tiedä näistä hyvistä bändeistä yhtään mitään !
      Kuunnelkaa hyvää musiikkia ! :)

• trololouu

NIMENOMAAN !!!!!! JA GREEN DAY ON PUNK-ROCKIA ! :DD siitä on turha väitellä... sama asia sekin että mcr on EMOA ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe