Olen lähdössä Pariisiin uudeksi vuodeksi ja olisi mukava lukea muiden Pariisissa uutta vuotta viettäneiden kokemuksia. Missä tapahtuu ja mitä ja miten ovat kaupat auki ym ym...
Hotelli on myös vielä hakusessa, eli jos jollain on hyviä ehdotuksia alueesta tai vaikkapa ihan jostain tietystä hotellistakin niin mielenkiinnolla lukisin niitäkin.
Kiitoksia :)
Uusivuosi Pariisissa
1
356
Vastaukset
- käyty on...
Olen tottunut Pariisin matkaaja, ja tuli siellä kerran käytyä uutenavuotenakin... Tosin toista kertaa en enää mene. Eli hienoahan siellä juhlatunnelman keskellä oli, mutta ihmiset olivat ehkä liankin railakkaalla tuulella, tungosta yms. Ja kannattaa muuten varoa metrotunneleissa lenteleviä raketteja, jotkut hullut kun ampuvat niitä sielläkin... Kiva hotelli on hotel Aquarelle, Rue(tai)boulevard du temple. Mainio sijainti(place de republique) ja sopivat hinnat, jos ei halua tuhlata liikaa. Itse yövyin uudenvuodenmatkallani Plaza Atheneessa, avenue Montaignella. 5 tähteä, mutta jos omalta parvekkeelta näkee eiffelin rakettishown, niin on kyllä hintansa väärtti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017