87 1.6 koneiseen sunnyn kytkin luistaa ja tarvitsisi vaihtaa onko tietoa mitä tarvii purkaa ja mitä erikois työ kalusa tarvii ja paljonko on aikaa mennyt ihmisilta
nissan sunny kytkin
4
3981
Vastaukset
- sunny
Ota laatikko pois ja vaihdat levyn,thats it.
- Rasvanäppi
No onhan nuita tullu vaihdeltua, jos ei vaihdelootaa, niin sitte kytkimiä. Aloita ottamalla akku ja alla oleva kotelo pois, helpottaa työskentelyä. Tämän jälkeen kytkin vaijeri ja pakkivalo-anturin piuhat irti. Alta vaihdevivustot irti.
Tue moottori aloilleen vaikka öljypohjasta tai liinalla yläpuolelta. Pääsee muuten retkahtamaan alaspäin, kun loota irtoaa. Sitten vaan pultit irti ja laatikko pihalle. kuskinpuolta pitää nostaa tunkalla aika korkealle, jotta mahtuu tulemaan.
Uutta kytkintä laitettaessa täytyy olla vaikka räikän pitkä jatko keskittämässä kytkimen keskelle asetelmaa, tai toinen vaihtoehto: mittaa työntömitalla kolmesta kohtaa keskelle. Ja kasaus päin vastoin. Itellä meni aikaa ekalla kertaa 8 tuntia. Loppuajasta sen vaihtoi 45min. Toinen vaihtoehto on, että otat koko perhanan koneen pois ja vaihdat koko paska irrallaan sen kytkimen. Ite tein pari kertaa niin. Ei muuta työn iloa.- Maikki
Helpommalla pääset kun viet auton "ei" merkkikorjaamoon. Itselläni sunnyn kytkinremppa makson 120e kytkinpaketti.Ei minusta ainakaan paha hinta. Yhteen autoon vaihdoin itse ja voin sanoa että vie aikaa ja hermoja.
- Anonyymi
Maikki kirjoitti:
Helpommalla pääset kun viet auton "ei" merkkikorjaamoon. Itselläni sunnyn kytkinremppa makson 120e kytkinpaketti.Ei minusta ainakaan paha hinta. Yhteen autoon vaihdoin itse ja voin sanoa että vie aikaa ja hermoja.
Moi,mikä korjaamo oli missä olit vaihtanut kytki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748