Onko kukaan käyny Sabi Sands puistossa?Ilmeisesti yksityisomistuksessa oleva luxus tason parkki joka on ihan Krûger N-P:n vieressä.
Sabi Sands
7
832
Vastaukset
- Jukka
Olin siellä viime syksynä ja ehdottomasti koko Etelä-Afrikan reissun kohokohta, nimittäin jos haluaa käydä safarilla. Pari safaria päivässä ja ensimmäisenä päivänä näimme big fiven. Erittäin hyvä ruoka ja palvelu. Ainoa miinus, että se on suhteellisen kallis muuhun Etelä-Afrikkaan verrattuna.
- ME2
PÄIN TÄMÄ PUISTO ON?
- Jukka
ME2 kirjoitti:
PÄIN TÄMÄ PUISTO ON?
Sabi Sands on laajan Krugerin luonnonpuiston vieressä. Se on yhteydessä Krugeriin eli aita on poistettu, joten eläimet pääsevät sinne. Tässä yksi linkki:
http://www.rhinoafrica.com/destinations/kruger_national_park/sabi_sands/ - SWA
Eli,mitähän sellainen 2 yötä tulee noin maksamaan?Mikä on mielestäsi vähimmäis aika mitä kannattaa olla Sabi Sandissa?
- Jukka
SWA kirjoitti:
Eli,mitähän sellainen 2 yötä tulee noin maksamaan?Mikä on mielestäsi vähimmäis aika mitä kannattaa olla Sabi Sandissa?
Itse olin siellä kolme päivää eli kaksi yötä. Mielestäni se oli juuri sopiva pituus siellä. Tarjolla olisi ollut myös kahden päivän visiitti, mutta paljon olisi jäänyt näkemättä. Hinta oli n. 1000 €/henkilö, olimme kahden hengen porukassa. Toisaalta hinta oli kuuden päivän (5 yötä) matkalta Johannesburgista Krugeriin ja Sabi Sandsiin. Olimme Krugerissa kolme päivää Sabi Sandsin lisäksi ja seurassamme oli koko ajan opas joka oli myös kuljettajana. Kokonaisuuteen nähden hinta ei mielestäni ollut paha. Suosittelen lämpimästi Etelä-Afrikkaan matkaavia ottamaan itse lennot ja käyttämään paikallista matkatoimistoa. Tässä matkatoimiston linkki. Voin todella suositella.
http://www.southern-eagle.com/
- SWA
Saako Sabi Sandi:ssa game draivit ajaa omalla autolla ilma opasta?Vai oliko vuokrattava kuski ja auto?
-SWA-- Jukka
Ei. Rangerit ajoivat itse avo-RangeRovereilla. Eikä siellä voisikaan ajaa. Maasto oli paikoin aika huonoa, kun ajoimme katsomaan eläimiä. Ikimuistoinen tilanne oli kerran kun rengas puhkesi ja ympärillä oli nälkäisten leijonien lauma. Mene siinä sitten vaihtamaan rengasta: odottolimme paikallaan hiiskumatta vajaan tunnin, ennenkuin ranger meni vaihtamaan renkaan leijonien lähdettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738