Ducati 750 vm. 2002, mistä löytyy korjausopas ?
Onko kukaan vaihtanut jakohihnoja itse, mitä maksaa hihnat ? Onko erillinen kiristin vai miten ? Selvät ajoitusmerkit ?
Onko ventiileissä säätö, paloilla vai ruuveilla, voiko tehdä itse ?
Korjausopas ??
2
1155
Vastaukset
- esaase
http://www.moottoripyora.org/.tuolta se ducati foorumi niin johan löytyy tietoa.
- ducatisti
Ducatin maahantuojallakin (Hailac Oy - www.ducati.fi) oli jonkinlaisessa tarjouksessa joskus, nimenomaan SS750ie:n huoltamokäsikirja ei ollut niin kallis että kannattaisi ulkomailta tilata. Eihän tuollainen huoltamokäsikirja ihan ilmainenkaan tietenkään ole...sitävastoin käyttöohjekirjanen on ilmainen, sen saa valmistajan sivuilta www.ducati.com
Hihnat maksavat jos alkuperäiset ostat. Sama osa samoilla leimoilla saa myös halvemmalla, mutta mistä, se selvinnee sieltä orgin ducatipalstalta...palasäätö, en ole itse tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697