Menkää osoitteeseen http://www.shoutcast.com/, kirjoittakaa hakusanaksi country ja valitkaa ensimmäinen TUNE IN -linkki.
Sen pitäisi olla Country Total-niminen asema. Hyvää kantria eetterissä
t: hoodoo
kuunteluvinkki netistä!
6
954
Vastaukset
- micky
...on 3cdigital.com, siellä soitetaan kaikenlaista countrya, ja viikonloppuisin sieltä tulee Country Countdown USA ohjelm, jossa on aina joku laulaja vieraana. :)
- hoodoo
En oikein taida osata surffata siellä, mulla kyllä on Windows Media Player, klikkailin sitä Listen-linkkiä, mutta siellä tuli vastaan, että lataa WMP tästä...
Mitenkä niitä biisejä pääsee kuuntelemaan? Mieluiten kuuntelisin WinAmpilla.
Country rules, an' bluegrass, too!
Ps. Country-diggarit, kuunnelkaa myös bluegrassia! Käykää ihmeessä osoitteessa http://bluegrasscountry.org/ !!
Anteeksi että mainostan näin, mutta oikeasti haluan tuottaa Teille, arvoisan country-diggarit, tuottaa iloa musiikista!
Iloisin country-terveisin
hoodoo
- Rednecks pohjanmaalta
TODELLA HYVÄÄ MUSIIKKIA !!!
Huippuhyvä country soinut yhteenmenoon jo yli 24h ja aina vaan jatketaan !
Kannattaa ehdottomasti kuunnella !- hoodoo
Kiva, että olette tykänneet! Iloa musiikista elämäänne jatkossakin!
- McMan
Itse kuuntelen www.country.com sivustoilta eri radioita. Sieltä löytyy lisäksi kuunneltavaksi uusia levyjä sekä musavideoita. Toinen on "vanhan kotikaupunkini" Philadelphian www.wxtu.com radio, sinne tosin pitää rekisteröityä käyttäjäksi.
- ilmainen
nettiradiosysteemi kuin screamer-radio.com kannattaa näpytellä. Siellä ilmaisia radiokanavia n. 800 kpl ja aika monet ovat c&w soittavia eri maista. Jenkeistä ja muualta maailmasta. Yllättävin c&w -asema taisi olla jostain Koreasta :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728