Hiiren osoittimen vaihtaminen

kaksonen-71

Sattuisiko kenelläkään olemaan tiedossa nettiosoitetta, jossa voisi muokata hiiren osoitinta? Olen kuullut, että sellainen on, mutten ole mistään löytänyt.

15

16055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuidfhdsfuio

no eikai ny joku nettisivu voi windowsin asetuksia sorkkia :D
      ohjauspaneeli -> hiiri -> osoittimet tai jtn ja sieltä valitset mitä haluut

• kaksonen-71

tämä oli jo tiedossa, mutta kuulopuheena oli se tieto, et vois jostain ladatakkin.

• ..toki..
        kaksonen-71 kirjoitti:

tämä oli jo tiedossa, mutta kuulopuheena oli se tieto, et vois jostain ladatakkin.

..ja jos villiksi heittäytyy niin kyllä ne voi ihan itsekkin tehdä, millä tahansa ohjelmalla joka pystyy .cur tiedostoja käsittelemään.

• nämä223

mistä saa muokattuu sillee et et siin on se valkonen hiiri ja sen ympärillä on vihreetä niinku o kitjain ja sen sisäl oh hiiri.

• jupiii
      • kaksonen-71

kiitos

• DraGma

on ohjelma jolla saat tehtyä todella helposti omia osoittimia ja sitten on softia,jolla saat valmiita ja 50x hienompia osoittimia,jollet itse ole mikää animointi-virtuoosi.
      elikkäs ohjelma jolla hiiriä saa itse on nimeltään microangelo.samalla ohjelmalla saat tehtyä esin pikakuvakkeita.
      sitten cursor-xp on softa jolla saat hiiren osoittimen vaihdettua.jos vakio vaihtoehdot eikät miellytä niin etsi googlella lisää teemoja ja avaa ne cursor-xp softalla.
      siinä jotain infoa teille tietämättömille

• njeeeeekee

haluun miekka cursoriin

• poikaaa1

tiiän yhe ukon !!!

• Emsupemsu

Hmm.. Oisko kelläkään semmosta mistä voi vaihtaa Kursoreita, niinku sovellusta, ei mitää sivua mistä eriksee ladata ne cursorit mitkä haluu.

• Emsupemsu

Jes! Löysin tuolta saa animaatio ja miuita HYVIÄ Kursoreita! Saa jopa miekkoja :D
        http://www.cursors-4u.com
        En tiä toimiiks Linkki kokeilkaa kirjottaa jos ei toimi c:

• Cprose

Voit vaihtaa hiiren osoittimen näin: Ohjauspaneeli>Laitteisto>Hiiri>Osoittimet>Selaa/Browse ja sitte valihet sielt satojen seasta

• NarutoFan

Kiitos teitille nyt mul on Naruto osoitin ;3

• Jes!

Jes kiitos tämän sain hienon animoidun minecraft miekan

• kaniini

Täältä saa hienoja! Itsekkin olen paljon etsinyt... en tiedä onko ihan turvallista?
      Mutta tämä on eri maasta eikä se tuo tietokonettani? Ei lataa, osaako joku auttaa?
      http://www.cursors-4u.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe