Haluaisin löytää vanhan ystäväni Japanista mutt en tiedä miten toimia.
Olen yrittänyt kaikenlaisia hakusivuja jne. mutta Japanissa ei taida olla tavallista puhelinluetteloa.
kertokaa nyt te jotka tnnette Japanin paremmin miten sieltä löydän ystäväni.
Olen todellakin yrittänyt ja päässyt jopa niin ptkälle,että osoite joka minulla on,on kuulema vanha jne.
Onko Japanissa minkäänlaista osoite toimisoa tai vastaavaa?
Miten toimia
3
654
Vastaukset
- Docomo
Taitaa olla lahes mahdotonta, luulisin. Puhelinluettelo toki Japanissa ilmestyy mutta alle puolet puhelimen haltijoista ilmoittaa siina numeronsa. Lisaksi kaupungin- tai kunnantalolta ei nykylain mukaan saa henkilotietoja luovuttaa kuin viranomaisille. Parhaiksi tiedonlahteiksi on havaittu entiset opettajat joihin oppilaat, varsinkin tytot, ovat useinkin yhdeydessa viela monta vuotta opintojen jalkeenkin.
- hachidori
Varsin mahdottomalta vaikuttaa. Yritin juuri tuossa illalla saada ystavan uutta osoitetta selville, jotta voisin saikayttaa hanet perinteisesti ilmaantumalla ovelle varoittamatta. Puhelinnumeron ja nimen avulla ei auennut puhelinluettelo, jonkinlainen numeropalvelu eika Osakan poliisikaan. =) Poliisin lisaksi moni muukin sanoi, etta taitaa laki nykyaan kieltaa moisen.
- Dorakyura
Japan_guide sivulla on sellainen palsta missä voi yrittää löytää ihmisiä. "Lost friends" tai joku vastaava se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917