Mitä kokemuksia ruostesuojauksesta Keravalla? Mikä paras firma?
ruostesuojaus Keravalla
3
4114
Vastaukset
- heikkiheikki
Kerava on Suomen häpeäpilkku!
- hpniemi
Itse suojautin täyskäsittelyllä amerikkalisen kärryni täällä reilu vuosi sitten:
Keravan Ruosteenesto Ky
Jäspilänkatu 32
04250 KERAVA
Puh 09-294 2982
Edustavat Finikor- ketjua (www.finikor.fi).
Homma toimi hyvin, aikataulu piti, asiallinen ukko siellä oli. Nyt kesällä remontteja tehdessäni olen huomannut, jotta ihan hyvin on tehty ja on pysynyt paikoillaankin alustassa.
Auto haisi käsittelyn jälkeen viikon niin että tukka meinasi lähteä, joten kyllä sitten koteloihinkin jotain ruiskutettiin...
Sain todistuksen jonkinasteisella takuullakin. - hiisikai
Olen suojauttanut vuosien varrella neljä autoa Keravan Ruosteenesto Ky liikkeessä. Yhden autoista vein kuuden vuoden päästä tarkistettavaksi toiseen liikkeeseen. Käsittely oli edelleen täysin kunnossa, ruostetta ei ollut palkkien sisälläkään. (Käsittelemättömistä autoista ruostetta löytyy jo kaksi kolmevuotiaista autoista). Kameralaitteella näyttivät kuvaa. Pidän tätä liikettä ja sen omistajaa/työntekijää luotettavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777