Olen pettänyt sinua.
Anteeksi Jari
6
20672
Vastaukset
- onnnellinen
Kuule Jari, oot onnenpoika - naisesi on herkku! Nyt sen voin sanoa, kun vihdoinkin pääsin tulipunaista kukkaa maistamaan - ja se uusitaan vielä monesti!
- Sinun Jari
Haluat varmaan että orjuutan sinut taas KYRVÄLLÄNI kun olet mennyt pippeliä koittamaan., On oikein koittaa välillä pippeliäkin niin tajuaa miltä kyrpä oieesti tuntuu.
- jallu
et saa anteeksi!!!
- JariSI
Kyllä muuten suutun, illalla kun tulet kotiin vetelen sua veltolla mulkulla b-rappuun KOSTOKSI. Miten se taas onnistuu . . . nii-in!
- HAH HAH
Voi kissan pillu mä oon pettänyt sua jo vuoden.No hyvä on saat anteeksi tämän kerran kun lupaat ettei toistu ja peset hyvin.SUVAITSEVAINEN PUOLISOSI
- Jallu
Tarvii sen verran sanoo että sä voit jatkaa omillas ja hakee tavarat mun kämpiltä, mä en ala sua enää katteleen, sen lisäks että sä oot pettäny, sä oot ihan eri maata kun mä, ymmärrä, ei meistä koskaan tuu kavereita enempää... Mä en koskaan pettäny sua vaikka oisin voinu ja monta kertaa... Oot valinta tehny. Ja mä myös. kiitos näistä vuosista ja yhteisistä hetkistä joita yhdes vietettiin, ehkä kuitenkin parempi näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738