joku tuossa mainitsi jonkun IN CAPRINO nimisen firman seinäjoella joittenkin puruku osien yhteydessä...
mikä firma tämä on ja missä päin seinäjokea sijaitsee??
ajattelin vaan jos on joku italialaisten autojen juttu...
mikä tämä firma on??
8
904
Vastaukset
- qwe
IN-CAPRINO OY LTD
PL 422, 60101 SEINÄJOKI
puhelin: 06-4141344- fiatisti
no tuohan kertookin jo helvetisti...
kyllä mä ton löysin itteki ennenku edes laiton tän palstan tänne..
eipä tuo kerro edes tarkkaa osotetta saatikaa mitä firma sitten myy tai muuta vastaavaa..
meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete sillä firmassa?? - qwe
fiatisti kirjoitti:
no tuohan kertookin jo helvetisti...
kyllä mä ton löysin itteki ennenku edes laiton tän palstan tänne..
eipä tuo kerro edes tarkkaa osotetta saatikaa mitä firma sitten myy tai muuta vastaavaa..
meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete sillä firmassa??>>meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete >>sillä firmassa??
niin mä tekisin. ja jos et uskalla niin voin mä maanatai aamuna soittaa ja kysyä onko heillä käytettyjä osia. - qwe
qwe kirjoitti:
>>meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete >>sillä firmassa??
niin mä tekisin. ja jos et uskalla niin voin mä maanatai aamuna soittaa ja kysyä onko heillä käytettyjä osia.Välskärinkatu 10
myy mm.
Autosähkölaitteet, Autourheiluvarusteet, Sisustus, verhoilutarvikkeet, Erikoisrenkaat,vanteet
- 90
toimittaa Alfaromeo,Lancia,Mercedes,Jaguar ja Maserati merkkisiin autoihin purku-osia, alfoihin myös uusia ja ilmoittelee säännöllisesti ainakin keltaisessa pörssissä.
- fiatisti
selvishän se.. tämä oliki huomattavasti asiallisempi vastaus...
kiitoksia... - 90
fiatisti kirjoitti:
selvishän se.. tämä oliki huomattavasti asiallisempi vastaus...
kiitoksia...Oli kiva olla avuksi.
- Vessapaperirulla
IN-CAPRINO OY LTD
KÄYNTIOSOITE
Riskulankaari 13
60220 SEINÄJOKI
Varokaa tätä firmaa, kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757