Tein joskus ihan omasta päästä hunajaan "säilöttyjä" valkosipulinkynsiä. Siis vain sekoitin aineet keskenään. Onko kukaan tehnyt sellaisia ihan oikealla ohjeella? Mikä on säilyvyys? Noita omatekemiäni en uskaltanut kovin kauan säilyttää.
hunajavalkosipulit
3
776
Vastaukset
- valkosipulit
Olen löytänyt Oulun kauppahallista, pienyrittäjät
niitä valmistavat.- ..Kuinka on?
..rakkaani oli laittanut VSipulinkynsiä hunaja & omenaviinietikka seokseen ja nyttemmin osa VS-kynsistä ovat osittain muuttuneet vihertäviksi..
Niin sitä vain että: -Mikä meni pieleen. Ja hän kertoi myös kuulleensa väittämän että ne olisivat muuttuneet myrkyllisiksi... Purkkiin hän oli kylläkin jättänyt ilmatilaa mutta en itse tiedä edes onko sillä vaikutusta asiaan... ..Kuinka on? kirjoitti:
..rakkaani oli laittanut VSipulinkynsiä hunaja & omenaviinietikka seokseen ja nyttemmin osa VS-kynsistä ovat osittain muuttuneet vihertäviksi..
Niin sitä vain että: -Mikä meni pieleen. Ja hän kertoi myös kuulleensa väittämän että ne olisivat muuttuneet myrkyllisiksi... Purkkiin hän oli kylläkin jättänyt ilmatilaa mutta en itse tiedä edes onko sillä vaikutusta asiaan...joskus valkosipulin kynnet purkkiin ja kaadoin päälle hunajaa. Sitten kaapin nurkkaan muutamaksi kuukaudeksi. Muuttuivat ruskeiksi, taisi viimein mennä mustaksikin. Hassu, mukava maku, myös siinä hunajaliemessä. Söin mausteena vielä vuosia vanhaakin, ei ollut pahaa eikä mennyt maha sekaisin.
Sitten jos haluat leikkiä fakiiria ja pureskella valkosipulia kuin perunaa, onnistuu se kun otat appelsiinituoremehua suuhun ennen v-sipulia. Ei maistu miltään! Paljon jos syöt, mahassa kyllä polttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748