Itse en ainakaan syö ennenkun se on kuollutta. Poikkeuksena jonkun rehun saatan(paino sanalle SAATAN) joskus pistää elävänä poskeeni. Yleensä kyllä sekin kiinankaali jota syön on jo kuollu kun olen sen pilkkonu ja tomaatti myös, saatikka hirvet, metsot, teeret, siat, lampaat, naudat ym. Jotenkin perverssiä olisi noita elävänä alkaa syömään...
syökö joku elävää ravintoa!?
5
1366
Vastaukset
- Kiril
lehmää jos se on kuollut navettaan, mutta jos se teurastetaan niin sitten syön mielelläni.
- Kiril minulle
mitä lehmälle tapahtuu kun sille ammutaan pulttipistoolilla pultti kalloon noin 5cm silmien taakse?
Minä tiedän kun olen sen tehnyt. - Kiril
Kiril minulle kirjoitti:
mitä lehmälle tapahtuu kun sille ammutaan pulttipistoolilla pultti kalloon noin 5cm silmien taakse?
Minä tiedän kun olen sen tehnyt.Silloin on kyseessä eläimen teurastus, jonka seurauksena eläin kuolee. Eläin voi kuolla myös omia aikojaan. Molemmat ovat kyllä kuolleita, mutta ravinnoksi käytettävästä eläimestä puhuttaessa ei voi eikä saa käyttää yksinään sanaa kuollut. En haluasi nähdä kaupan lihatiskillä mainosta, jossa erikoitarjouksena on kuollutta lihaa.
- eikä elävää
Kiril kirjoitti:
Silloin on kyseessä eläimen teurastus, jonka seurauksena eläin kuolee. Eläin voi kuolla myös omia aikojaan. Molemmat ovat kyllä kuolleita, mutta ravinnoksi käytettävästä eläimestä puhuttaessa ei voi eikä saa käyttää yksinään sanaa kuollut. En haluasi nähdä kaupan lihatiskillä mainosta, jossa erikoitarjouksena on kuollutta lihaa.
No, ei siellä kyllä elävääkään lihaa voida mainostaa. Mutta jos kysytään, että onko syömäsi liha kuollutta vai elävää, niin tottahan sinäkin myönnät että se on kuollutta enemmän kuin elävää.
Tekopyhää kiertelyä, etteikö voisi myöntää, että syömäsi liha on kuollutta, tapettua ja raa'asti murhattua. - Sisu-haukku
eikä elävää kirjoitti:
No, ei siellä kyllä elävääkään lihaa voida mainostaa. Mutta jos kysytään, että onko syömäsi liha kuollutta vai elävää, niin tottahan sinäkin myönnät että se on kuollutta enemmän kuin elävää.
Tekopyhää kiertelyä, etteikö voisi myöntää, että syömäsi liha on kuollutta, tapettua ja raa'asti murhattua.elikä teurastettua?? Synonyymi noille äskenmainitsemillesi mutta ehkä korrektinpi tässä asianyhteydessä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010