Pakkasten tultua, ihmettelin kun kuskinpuolen takaoven ikkuna on aina huurussa. Tutkin yskää ja huomasin ko. oven irvistävän hieman yläkulmasta, siitä yläkulmasta jossa on siis lukko. Irvistys on noin kaksi milliä verrattuna toiseen takaoveen. Siis oven yläkulma on ulompana kuin kori. Voiko tämä aiheuttaa ikkunan huurtumisen ?? Miten saan oven oikaistua, saranat kun on hitsattu kiinni ??
Ovi kierossa
3
950
Vastaukset
- tee-se-itse-mies
Oli sama juttu, mutta homma johtui pikku kolhimisesta.Saranoiden kinnitysruuvien alla yleensä on säätöprikat, mutta tuohon suuntaan ne ei todennäköisesti auta, vaan ovea on todella väännettävä.Meillä homma onnistui hyvin , lasi varon vuoksi alas ja tyyny tai haalarimytty oven väliin noin lukon kohdalla ja voimakas , mutta maltillinen työntö ja karmi vääntyi sopivasti suoraksi yäkulmasta ja vedentulo ja huurtuminen loppui.
- -01 1,8
vinkistä, täytyy heti yrittää. Minulla ainakin on saranat hitsattu kiinni sekä oveen että runkoon, ei ruuvin ruuvia näkyvissä !!!
- kakakakkaakak
-01 1,8 kirjoitti:
vinkistä, täytyy heti yrittää. Minulla ainakin on saranat hitsattu kiinni sekä oveen että runkoon, ei ruuvin ruuvia näkyvissä !!!
joku on nähtävästi yrittäny ajaa takaovestasi sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787