Anteeks nyt kauheesti kyn kysyn tätä [tai ei kyl oikeestaan ollenkaan anteeks] mutta voisko joku selittä/antaa tarkat ohjeet siihen teiniraskaus hackiin?! Kun mä olin yksillä sivuilla, niin en mä saanu mitään selvää mitä siel oli. Kun oli siinä kyl jotkut ohjees, mutta ne oli TODELLA epäselvät. Haluisin siihen tällasta:
- Teinit voivat pelehtiä keskenään
- teinit voivat tulla raskaaksi
- teinit ja aikuiset voivat pelehtiä keskenään ja teini voi tulla siitä raskaaksi
- teinit voivat mennä naimisiin keskenään tai aikuisten kanssa
Nuo olis kivat. Ja pliis TARKAT ohjeet. Vääntäkää rautalangasta. :P
[Tota viimeistä ei välttämättä tarvii olla ja sit sellanen sivu mihin EI TARTTE REKISTERÖITYY!!] Sillein, kiitti!!
p.s. Ei turhia viestejä!!!!!!!!
Teinien raskaus, tännee!!!
8
1024
Vastaukset
Mielenkiintoista... ainakin mulla teini ja aikuinen ei voi olla kuin hyviä ystäviä keskenään, eikä pysty ehdottamaan kihloihin/ naimisiin menoa, eikä oo tullu rakaaksi :D mutta nykyään on kaikki mahollista
oon pelailu simssiä joku syksystä asti heh ja on aika mielenkiintoinen yhtään murtovarasta ei ole käynyt, mutta kerran ufo siepannut :D- Namipala
Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP
- Sims
Namipala kirjoitti:
Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP
Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.
- Onko..?
Sims kirjoitti:
Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.
-otsikko
- Sims
Onko..? kirjoitti:
-otsikko
Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!
- Namipala
Sims kirjoitti:
Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!
.. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?
- Sims
Namipala kirjoitti:
.. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?
Etsin Googlen kautta! Sivu on ModTheSims2. Ei täällä kukaan ala mitään valmiita linkkejä jakelemaan, pitää itse nähdä hieman vaivaa! Ja juu, tottakai tarvitsee purkaa esim. WinZip ohjelmalla ja juuri sinne downloads kansioon, niin kuin kaikki muukin. Yleensä latauksissa on myös ohjeet (englanniksi) mukana.
- -N-
Sims kirjoitti:
Pakko varmistaa nyt. Eli nyt kun oon hankkimassa tuota Yöelämää lisäosaa, niin pitääkö mun sitten päivittää se Teens pregnancy- hack sen lisäosan asennuksen jälkeen? Se hack ei siis toimi enää kun oon pistänyt sen lisäosan koneelle? Enpä tullut hullua hurskaammaksi tuolta sivuilta mistä latasin sen alunperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510