Mikä vikana Firefox 1.0.7:ssä, kun useimmat kuvat eivät näy nettisivuilla? Joissakin näkyy tyhjä neliö, joista oikealla korvalla klikkaamalla ja sitten näytä kuva -komennolla tulee erikseen pelkkä kuva.
Jos tiedät, niin neuvo sitten riittävän yksityiskohtaisesti, en ole kovin hyvin perillä tietokonetekniikasta.
Jotenkin vaikuttaa, että keskeneräinen on tämäkin ohjelma kuten liian monet muutkin. Odottaisin valmista työkalua, en aihiota.
Kiitos.
Kuvat ei näy
10
3592
Vastaukset
- Joo
Asetukset
Sisältö
Vain sivuston palvelimelta..Siitä ruksi pois.
OK - mikä estää
joitain kuvia näkymästä on ZoneAlarm.
Adblockin asetuksia "pienemmälle".- zone2zone
eikä estä, miten saat ZoneAlarmin estämään kuvia?!?....Eikä estä AdBlockPlus ja Filterset.G Updaterkään.
- Zonessa
zone2zone kirjoitti:
eikä estä, miten saat ZoneAlarmin estämään kuvia?!?....Eikä estä AdBlockPlus ja Filterset.G Updaterkään.
Adblock asetuksissa rasti kohdassa Banner/skyscraper
ads niin eipä kuvat näkyny joka sivulla. Kuvan paikalla luki [AD]. - edelliseen
Zonessa kirjoitti:
ads niin eipä kuvat näkyny joka sivulla. Kuvan paikalla luki [AD].tämä siis ff 1.5
- Höpöttää
Zonessa kirjoitti:
ads niin eipä kuvat näkyny joka sivulla. Kuvan paikalla luki [AD].Mulla mitään rasteja Adblock Plus 0.5.11 ( (suomenkielinen) asetuksissa ole?????
- menee näin
Höpöttää kirjoitti:
Mulla mitään rasteja Adblock Plus 0.5.11 ( (suomenkielinen) asetuksissa ole?????
ZoneAlarmPro/ privacy/ Adblocking/ paina "custom" nappia.
Joko löytyy??? - zone2zone
menee näin kirjoitti:
ZoneAlarmPro/ privacy/ Adblocking/ paina "custom" nappia.
Joko löytyy???olisit sanonut heti että on kyseessä Pro!
- voihitsi
zone2zone kirjoitti:
olisit sanonut heti että on kyseessä Pro!
hups, sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748