Kysymys miehille, jotka pitävät hiusten leikkauksesta tasaisen lyhyiksi 3 mm koneella:
Paljonko joudutte maksamaan tuosta noin 5 minuuttia kestävästä toimenpiteestä?
Saan itse sen 5 eurolla, mutta silloin kaukana pääkaupunkialueelta.
Yleisesti vallitseva hintataso, 12-17 euroa miesten hiusten leikkauksesta, on kohtuuton hinta näin lyhyestä työstä.
miehet: 3 mm hiukset
6
3136
Vastaukset
- Leikkaaja
Voit vaikka itse leikata koneella, ei oo ollenkaan vaikeeta :) Kokeile. Ite oon sity tehny monesti. Eikä maksa mitään.
- toivo
Kiitokset hyvästä ja yksinkertaisesta neuvosta, jota en tosiaankaan tullut heti ajatelleeksi.
Tarkoitukseen pitää kuitenkin hankkia sopiva kone. Tarvittava, luultavasti sähkökäyttöinen 3 mm:n kone lienee helposti saatavissa alan liikkeestä. - Sup
toivo kirjoitti:
Kiitokset hyvästä ja yksinkertaisesta neuvosta, jota en tosiaankaan tullut heti ajatelleeksi.
Tarkoitukseen pitää kuitenkin hankkia sopiva kone. Tarvittava, luultavasti sähkökäyttöinen 3 mm:n kone lienee helposti saatavissa alan liikkeestä.Jopa Anttilasta saa käteviä vekottimia tarkoitukseen, ajavat asiansa täysin.
- ben
Sup kirjoitti:
Jopa Anttilasta saa käteviä vekottimia tarkoitukseen, ajavat asiansa täysin.
Kiinnostavaa.
Millä nimellä niitä myydään? Hiustenleikkuukoneina? Ovatko ne sähkökäyttöisiä? - Anonyymi
ben kirjoitti:
Kiinnostavaa.
Millä nimellä niitä myydään? Hiustenleikkuukoneina? Ovatko ne sähkökäyttöisiä?Kotiparturi nimellä niitä ainakin tokmannilla myydään
- Anonyymi
Kolmekymmentä vuotta itse ajellut tukkani pari konetta joutunut ostamaan ja yhden saanut joululahjana. Siihen nähden mitä parturissa käynteihin olisi mennyt rahaa on hyvin halpaa. semmoisen millin siilin vetäisen, saa olla tovin rauhassa, ja on "helppohoitoinen" myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727