Oon yrittäny ettiä tietoo goottien pukeutumisesta, mutta poikien/miesten vaatteista ei löydy riittävän kattavaa selostusta. Voisko joku kertoo ihan täysin ja yksityiskohtasesti, millasia vaatteita miespuoliset gootit yleensä käyttää?
mies-/poikagoottien pukeutuminen
11
2199
Vastaukset
- Overkill...
Ei ainakaan yhtä "näyttävästi" kuin naiset... Miehille riittää pääasiassa ne mustat farkut, bändipaita ja nahkatakki. Naiset nyt ovat vaan onnessaan kun saa "koristella" itseään, kaikenmaailman röyhelöitä ja vahvat meikit...
- dyingbride
...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)
- gjghjghjgjdfjswujytului
dyingbride kirjoitti:
...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)
oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)
- dyingbride
gjghjghjgjdfjswujytului kirjoitti:
oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)
joo, joskus. ja olihan sillä niitä ihme mekkojakin. todella hienoja. se mies osasi kyllä pukeutua. harvemmin näkee katukuvassa poikagootteja mekot päällä:) eli ei siis koskaan. no, tuskin itekkään käyttäisin mekkoja, jos jätkä olisin, vaik upeelta ainakin tä hra. williams näytti niissä...
- Goottipoika
moro! olen tälläne 15 vuotias gootti poika. mä yllätyin että pojistaki puhutaan näillä sivuilla. joo me pukeudutaan mustiin niinkuin nuo tytötkin. mustat farkut, paita, takki, neki jo riittää. on myös olemassa goottihattujakin. mutta me emme käytä niin hirveästi mitään tummia meikkejä kuten kajali. nahka ja metallit on salesti hotteja :) muotia gooteille kuten naisille esim. hakaneulat.
mutta jos gootiksi oot kasvamassa niin welcome. :)
- Tristessa
Itse suosin melko yksinkertaisia mustia miesten pukuja. Päällystakki on pitkä ja viittamainen.
Klubeille ja juhliin sitten enemmän koristeita, kettinkiä yms. riippuen fiiliksestä...- perkel..
taidat nyt sekoittaa gootin ja hevarin. onhan noilla gootti miehillä hienoja kuteita ja koruja. hakusanaa googleen ni löytyy myös mestoja jotka myy vaatteita yms.
- ihmemies84
itse pidän pändi paitaa
tai morticiasta ostmaani takki ja mustia
reisitasku housuja ja jois ssain spesiaali tilaisuuksissa itse tekmääni chainmailia
ja vyönä niitti vyö tai sitten itse tehty chainmailhenkinen vyö - Starfucker
Pitkiä hameita(jotkut),kauluspaitoja,neuleita,kravaatteja,maihareita,silintereitä,laukkuja,reppuja,verkkohansikkaita,nahka-ja PVC asuja ja asusteita,yms..Periaatteessa mitä vain.Ei ole olemassa määritteitä mitä miesgootti saa pukea.
- hevari12
Mäki oon tämmöne 12-v hevari mut goottihommat kiinostaa enemmän. Kertokaapas minkälaiset goottivaatteet on hienoi
- umad?
no tunge sormi perseeseen ja käy nukkumaan aamulla heräät hienoissa vaatteissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860