Tarttis saaha nato pistokkeen kytkennät??
P.S. Kärryä ei voi vetää johdoilla...
NATO:n kytkentä
9
5531
Vastaukset
http://www.kaha.fi/cgi-bin/product/view.pl?pid=121
Tässä olisi nämä kytkennät. kopioikaa tai ottakaa linkki ylös.
Eiköhän se natokytkentäkin löydy, viimmeistään maanantaina töistä.- Jokke
Missä päin oot töissä. Ettet vaan olis samassa talossa ku minä... Asentaja nro?
- kokeilit
Olisin voinut kertoa saman, jos olisit kysynyt. Myyjä kyllä väitti että on hyvä ja kestävä johto, tiedä nyt tosta...
Hydrauliletkuilla en vielä oo koittanut. Kertokaa miten kestävät jos testaatte.- tekevä
Kokeilin vetää kärryä jarruletkuilla, hydrauliletkuilla ja kahdella sähköpiuhalla. Ei se lähtenyt seuraamaan vaikka oli tyhjä kärry ja lämmin elokuun yö. Eli kannattaa ilmeisesti kuitenkin laittaa se se aisakin vetokitaan kiinni. Vaikka eipä tuo isäntä mitään siitä puhunut, mut ajattelin et vois tehdä noin.
- letkut
tekevä kirjoitti:
Kokeilin vetää kärryä jarruletkuilla, hydrauliletkuilla ja kahdella sähköpiuhalla. Ei se lähtenyt seuraamaan vaikka oli tyhjä kärry ja lämmin elokuun yö. Eli kannattaa ilmeisesti kuitenkin laittaa se se aisakin vetokitaan kiinni. Vaikka eipä tuo isäntä mitään siitä puhunut, mut ajattelin et vois tehdä noin.
Jaaha, no en sitten itse kokeile. Toisaalta tuosta kyllä puuttui vielä ABSin piuha ;)
Jostain on muuten tullut tapa lähteä kärryn perään ottamisen jälkeen (ja joskus muutenkin) vähän vinoon liikkeelle, että näkee pyörien varmasti pyörivän. Kyllä johdoissa kuitenkin se muutaman kymmentä senttiä on varaa, etteivät ihan heti napsahda poikki jos ajoissa huomaa. - pönttö
letkut kirjoitti:
Jaaha, no en sitten itse kokeile. Toisaalta tuosta kyllä puuttui vielä ABSin piuha ;)
Jostain on muuten tullut tapa lähteä kärryn perään ottamisen jälkeen (ja joskus muutenkin) vähän vinoon liikkeelle, että näkee pyörien varmasti pyörivän. Kyllä johdoissa kuitenkin se muutaman kymmentä senttiä on varaa, etteivät ihan heti napsahda poikki jos ajoissa huomaa.Ei kestä ABSin piuhakaan, ei vaikka oli 15-napainen sähköjohtokin kaverina...
Oli muuten kiva kytkeä se sähköpiuha uudelleen, kun ei ollut kuin hatara muistikuva kaavasta takaraivossa. Mutta valot saatiin ja kotio päästiin!
- kytkijä
1.maa/valk
2.vas.parkki/musta
3.vas.vilkku/kelt
4.jarru/pun
5.oik.vilkku/vihr
6.vas.parkki/rusk
7.sin.pakki/tai ei mitään- Jokke
On muuten laiton kytkentä. Pakki valo ei saa tulla samasta muiden valojen kanssa. Pitää laittaa lisälaitepistokkeeseen eli S:ään. Kysykää vaikka konttorilta:-)
- kytkijä
Jokke kirjoitti:
On muuten laiton kytkentä. Pakki valo ei saa tulla samasta muiden valojen kanssa. Pitää laittaa lisälaitepistokkeeseen eli S:ään. Kysykää vaikka konttorilta:-)
Vaan siinäpä se tahtoo aikausein olla, jos lisäpistokkeeseen niin nasta 3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870