Mä olin ryypänny mun jätkäkamuni kans ja aamulla heräilin siinä lievässä jysärissä. Onneks mies oli lähtenyt duuniin kun kampesin ylös ja saman tien tuli kauhea kura parisänkyyn!!! Olin muuten just edellisenä päivänä vaihtanut lakanat! Ei muuta kun kone pyörimään ja hankaamaan petaria Fairylla... No, pari viikkoa meni ja otettiin taas.. Meille tuli riitaa ja sovittiin että lähden aamulla omaan kotiini. No kerkesin kännissä vähän aikaa nukkua siinä,kunnes heräsin ja huomasin paskoneeni TAAS lakanalle! Ja mies nukkuu vieressä!!! Aloin kiskomaan lakanaa hänen altaan ja laitoin sen piiloon pyykkikoriin. No aamulla lähdin kotiin ja silloin vasta muistin jättäneeni paskaisen lakanan kaappiin!!! Onneksi sovittiin jo samana päivänä ja pääsin salaa taas pesemään lakanan. Mies kyllä vähän ihmetteli,minne lakana sängystä on keskellä yötä kadonnut...
Paskoin lakanalle kaks kertaa!!!
8
3853
Vastaukset
- Sympaatti
Voi Vittu mikä paskahousu...tuleeks välillä housuunki.Harrastatteko peppuseksiä,meinaan silloinhan perselihas veltostuu niin,että paska tulee vaikkei haluiskaan.Tai ootko varma,ettei kundikaveris oo vetäny sua hanuriin,kun oot sammunu,silloin ainaki on perä homman jälkeen ruikulla.
- :)
kyllä alkoi naurattamaan!!! ;D Joo kyllä se äijäs on vetänyt sua kännis varmaan pyllyyn, ei se kagga sieltä nyt noin vain irtoo, ellei se nyt sitten ole täyttä velliä!?
- Helmi
Tota, vaik ollaanki peppuseksiä harrastettu,se ei liity nyt tähän tapaukseen. :) Vatsa oli vaan ilmeisesti niin sekasin. :)
- pökäle vs. ruikku
Helmi kirjoitti:
Tota, vaik ollaanki peppuseksiä harrastettu,se ei liity nyt tähän tapaukseen. :) Vatsa oli vaan ilmeisesti niin sekasin. :)
ha-hahaa...kakkausjutut naurattaa aina! :)
- Ben Sjatkel
minä niin pidän niistä
- dsagad
mitäh, paskooko muijatki? vielä sänkyyn!? :O hyi, meitä miehiä vielä sioiksi nimitellään
- tyttönen__
Mitä jos et vetäisi aina överiksi?
- Anonyymi
Vedä vituiks vaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982