Olen vakavasti sairastanut AC/DC-syndroomaa jo 15-vuotta. En edes halua parantua;)
Harvasta sairaudesta voi olla yhtä ylpeä:)
Kuuntelen AC/DC:n musiikkia lähes päivittäin.
Onko toisia sairastuneita?
AC/DC-syndrooma
8
1374
Vastaukset
- i see dc
akuutti ac dc tauti ei ole niitä helpoimpia parantaa mutta onneksi potilaalla ei ole mitään haluja edes parantua joten ei muuta kun nupit kiinaan päin ja punttiin vipinää ,"rock your heart out" ja vankeja ei oteta, antautuneet teloitetaan tämä on meininki young brotherseilla ja kumppaneilla. ja nyh pistän soimaan kolme 2000 luvun kovinta rock än roll tykitystä, satellite blues,cant stand still ja hold me back.
- Riff Raff
Sairauteen ei ole tunnettua parannuskeinoa. Oireiden lieventämiseksi nautitaan AC/DC -annos säännöllisesti.
- DR. kalvotaiteilija
Olet ns. toivoton tapaus. Tietysti voin määrätä teille vieroitushoitoon aimo annoksen kyseisen yhtyeen tuotantoa, mutta eroon ette tule pääsemään ikinä. Haittavaikutuksia eisii/diisiistä ovat helvetilliset vieroitusoireet. Huvittavinta tässä sairaudessa on että siihen koukkuunjääminen on HYVÄ ASIA !!!!!
Aivan ensimmäiseen akuuttiin tilaan suosittelen vaikkapa kappaleet Riff Raff, High Voltage, Shake A Leg... Opit itse myöhemmin itsehoitoon. Kylmää kaljaa AC/DC-syndrooman hoidossa hyvin tärkeää !!!!
It's A Long Way To The Top , If You Want Rock n Roll !!!!!!!!!!!!
kassan kautta kiitos......
- Antti Nuori
Puhkesi jo -80 ja muuttui akuuttien Brian ensioireiden jälkeen Bon Scott syndroomaksi, joka on vielä vakavampaa kuulemma kuin em.
Tosin nuo akuutin vaiheen oireet saivat myös ikävän Geordie jälkitaudin, joka muuttui krooniseksi.
Täsmälääkkeet ovat ainoa apu. Joudun ottaa niitä lähes päivittäin. - brainshake
Jo yli 25 vuotta olen nauttinut samasta syndroomasta. Enkä parane ikinä.
- Make
Onneksi on samanlaisia kohtalontovereita.Olen kuunnellut AC/DC:stä vuodesta 1991.Ja kai tuossa on tullut otettua muutama AC/DC tatskakin käteen.Ja parannusta en halua edes tähän mahtavaan tautiin.
- tatskaj
Millaisen tatskan otit ja mihin?
- Make
tatskaj kirjoitti:
Millaisen tatskan otit ja mihin?
Vasenpaan käteen ihan normaalisti AC/DC ja ala puolelle stiff upper lipin kansi kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860