Viikkoni?
Kohta kaksi viikkoani on mennyt erinomaisesti laiskotellessa sohvaperunana ja surffaillessa tylsiä juttuja koneelta, kaivellen nenääni ja rapsutellessani itseäni.
Nenästä löytyneet knöllit ovat kyllä tuottaneet hieman päänvaivaa, kun en enää keksi niille uusia muotoja.
Itse pidän enemmän sukkulan muodosta.
Paha lääkäri setä ilmeisesti piti minua liian liukasliikkeisenä ja päätti rauhoittaa minut. Käskien hoitajaa laittamaan helvetillisen valkoisen painon jalkaani ja siitä syystä se tuppaa särkemään ja turpoomaan.
Kieltämättä nyt on aika käynyt hieman tylsäksi. Lohduttaudun kuitenkin ajatuksella että enää kuukausi, mikäs aika se enää on.
Jollakin voi olla asiat paljon huonomminkin, kuten esimerkiksi joutua lähtemään ihmisten ilmoille joka aamu ja vielä keskustelemaan heidän kanssaan, sääliksi käy.
Taidan mennä katsomaan Matloccia, siinä on sitten hyvä ohjelma.
Ei ole ajanhammas päässyt puremaan.
pallo jalassa
vapaa ajattelija
2
397
Vastaukset
- een
kestä sua millään muotoa. Mulla jo nytkin alkaa niin hervottomasti naurattamaan, että voihan kdfdfjkj. Kaikenlisäksi tukehdun tohon ylenpalttiseen tupakansavuun. jasit vielä ihan oikeesti. Olet mieletön huijari. Eikö sua hävetä? Mulla hävettää ett koskaan tapasin sut.
- pallo jalassa
No meni ainakin perille tasan tarkkaan miltä musta tuntuu.
Oletko naapuri joka kiikaroi mua vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877