Hei! onko kukaan kokeillut akupunktiota päihdevieroituksessa tai kuulut tästä?
Päihdevieroitus
6
1969
Vastaukset
- Pelkkää positiivista
Olen kokeillut. Oli ihan hyvä homma. Sammuin melkein joka kerta siihen tuoliin. Oli sellaista omaa aikaa itselle. En ole kuullut, että kukaan olisi tykännyt huonoa.
Jos osaat meditoida niin saat ehkä suuremman hyödyn. Mua ainakin keinuttikin mukavasti välillä. Sopii ainakin kaltaiselleni elämyshakuiselle ihmiselle. - Leon
onpahan juttukaveri, liekkö kohta molemmat ottavat. Seuraavaksi voi varmaan tavata ilman piikkejä. Kippis.
- ¨¨¨¨
kyl tarkoitin ihan oikeesti päihde vieroituksessa.. ainahin katkaisuhoitopaikassa hietalinnassa käytetään akupunktiota koska se on muutenkin lääkkeetön vieroitushoito monessa muussakin paikassa käytetän, kyselin vain siksi että teen opinnäytetyötä vaihtoehtohoidoista päihdevieroituksessa ja olis kiva jos jollakin olis tai (tietäis) omakohtaisia kokemuksia?
- Piikki
Kyllä, viiden pisteen korva-akupunktiohoitoa annetaan ainakin useimmilla A-klinikoilla sekä päihdehoitolaitoksissa. Korva-akupunktiossa tärkeää säännöllisyys, yksi kertakokeilu ei ole niin tehokasta. Ja on todettu auttavan, neuloilla on rentouttava ja rauhoittava vaikutus.
- sAAmari
ollessani (2 viikkoa) sain korva-akupunktiota useita kertoja. Kyllä se rentoutti, mutta varsinaiseen päihderiippuvuuteen sillä ei ollut mitään vaikutusta.
Akupunktiosta olen aikaisemmin saanut apua tension neck -ongelmiin. Silloin sain siis "kokovartalo-akupunktiota". Se poisti päänsärkyni kuukausiksi, samalla tupakanpoltto jäi joksikin aikaa (maistui niin pahalle) ja alkoholi nousi päähän tavallista nopeammin. Vaikutus ei kuitenkaan kestänyt kuin joitakin kuukausia kerrallaan.- hyks, huumevieroitus
Itse 10 vuotta käytin amfetamiinia, erittäin paha riippuvuus. Hoitoon mennessäni sain akua pari kertaa päivässä kolmen viikon ajan. Auttoi ihan hemmetisti minua. Rentoutti, väsytti. Itselläkin silmäluomet lupsahti kun eka piikki laitettiin. Samalla kuunneltiin enyaa. Samalla akupunktio poisti pahan migreenin joka laukesi uudelleen huumehoidossa. Migreeniä ei ollut kolmeen vuoteen akuhoidon jälkeen.
Suosittelen akupunktioita todella lämmöllä sinulle.
Olen ollut huumeista irti 5 vuotta. Terapiaa tarvitset tueksesi myös paljon. Pelkkä aku ei riitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051