Lämmitettäviä sukkia..

Etsitään

Sähkölämmitteiset sukat siis hakusessa. Talvella meinaa tulla vähän kylmä jaloille kun pidempään ajelee.. Khan muunmuassa valmistaa noita, mutta ovat hiton kalliita, kellään muita ideoita?

6

6066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

Ulkomailta löytyy paljon sähkölämmitteisiä sukkia, kun laittaa hakusanaksi esim. electric socks, heated socks. Voisi tilatakin, jos ois Visa, American express jne.

Suomessa löytyy yksi motskarimyyntifirma, joka myy. Ja sitten sellainen apuvälinemyymälä. Mutta en tiedä millaisia ovat ja mikä on hintataso.

• helposti
      • helposti

Jaa, olitkin ilmeisesti löytänyt jo nuo Klanit, vaikka Khaniksi ne nimesitkin..? Onko 89,- sitte kallis, halvoilla kun ei tahdo paljon tekoa olla..

• vuokki
        helposti kirjoitti:

Jaa, olitkin ilmeisesti löytänyt jo nuo Klanit, vaikka Khaniksi ne nimesitkin..? Onko 89,- sitte kallis, halvoilla kun ei tahdo paljon tekoa olla..

Hei nuo lämpösukat kiinnostaa kovasti. Mitenkä ne toimii? En moottoripyöräile mutta varpaat on aina valkosena. Töissä pitää olla ulkona lastenkanssa ja kohta on varpaat amputoitu. Toimiiko ne siis milleen? Pitääkö mun raahata akku ulos vai onko ne jotenkin ladattavia juttuja. Viekö ne paljon tilaa kengänsisällä.... Mä haluun tollaset OIKEESTI!

• el_lupo

Helpompi olisi hankkia talvikäyttöön tarkoitetut jalkineet. Minullakin on sikalämpimät irroitettavilla sisähuopatossuilla varustetut Lidl:ssä maksoi 19,90€. Hong Kongissa vastaavan tyyppiset maksaa kympin enemmän. Ei muuten palele.
      Partioaitasta saa myös kenkiin tai rukkasiin tungettavia lämppäreitä, mitkä taitetaan ja lämpöä alkaa heti tulla.

• ja on hyvät...

Gerbingin sähkösukkia ja koko asujakin. Itsellä on nahkojen alle takki ja housut sekä sukat ja hanskat, joten ajo sujuu niin kauan kun ei oo tie jäässä.

Jos päädyt niihin niin minulta saat sopivasti joutilaan lämmönsäätimen sekä yhdyskaapelit esim sukkia varten.

ari@bmwlt.net

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe