Muistan kun olin pieni, minulla oli kasetti jossa oli kaikenlaisia ihania lastenlauluja. Sillä kasetilla oli mm. laulu Tikun ja Takun kuuraketista. Mutta asia joka minua on vaivannut jo vuosia, on tässä. Sen Tikun ja Takun laulun jälkeen tuli laulu, jossa kerrottiin tytöstä ja kivistä. Muistaakseni siinä laulussa sen tytön kivet putosivat veteen ja se tyttö oli surullinen. Se laulu kosketti minua silloin paljon, haluaisinkin kuulla sen vielä edes kerran. Tietääkö kukaan tätä laulua? Mikä on sen nimi? Minkänimisellä lastenkasetilla se on? Kiitän tuhannesti sitä kultaista ihmistä joka minua auttaa.
Olen syntynyt vuonna -84.
ApuA!
3
854
Vastaukset
- Miau
...sellainen vanha lastenlaulu kuin Taivaanpii. Siinä tyttö löysi rannalta kauniin kiven, jonka sitten kadotti ja itki pitkään sen perään. Muistan tuon laulun niin hyvin, että voisin kirjoittaa sanat tähän mutta käsittääkseni se on kiellettyä :(... Joka tapauksessa laulu alkaa sanoilla "Miljoonittain rannan kivet kimaltaa, tyttö yhden pienimmistä käteen saa..."
- Elli
Kaunis Kiitos Miau sinulle. Se oli juuri se laulu jota tarkoitin, kyyneleet tuli silmiin kun eilen löysin netistä ne sanat ja luin niitä... Olen jo yli 10 vuotta halunnut kuulla sen ja sitten huomasin kirjoittaa tänne. Mie jo ajattelin eilen tuota viestiä kirjoittaessani että kukaan ei varmaan tiedä mitä laulua mie tarkoitin, niin vähän mie osasin siitä sanoa. Mutta näköjään silti tarpeeksi paljon. Ihanaa jos se on koskettanut muitakin samalla tavalla kuin minua..
Netistä en kumminkään sitä itse laulua löytänyt, enkä dc hakukoneellakaan. Meinaan nyt tilata sellaisen lasten levyn jossa se kappale on. En tiedä miten voin kiittää sinua muuten, kuin sanomalla sen suoraan sydämestäni.
Kiitos sinulle.
- Anonyymi
TAIVAANPII
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860