Viekö feministit suomen vasemmistoon?
Se nähdään presidentin vaaleissa Sunnuntaina.
Feministit vievät Suomen
5
558
Vastaukset
- Äänestäjä -3
Jos muu numero voittaa - on lähtö edessä. Minä olen ajatellut myydä kaiken ja lähteä kaukomaille pitkälle "lomalle". Sossutantat saa virastoissaan hautoa ihan sitä itteesä.
- omenapää
suomi naiset on kyllä paljon pallion miesten viisampi ja puhdampi , me miehet olemme tyhmiä itsepäisia kuin sikoja yyyjjii .
- huhuu?
Mikä hemmetin antipatia täällä nyt on naisia kohtaan?
Vaikka nainen on Suomen presidentti, ei se tarkoita että naisten vallassa oltaisiin. Kyllä mielestäni edelleen täällä pelaa miehinen valta. Ja mitä huonoa siinä olisi, jos valta olisi fifty-fifty?
Taitaapa olla naisten vihaajat liikkeellä.
Itse aion äänestää Halosta, koska hänpä kuitenkin päätyy presidentiksi seuraavallekin kaudelle, vaikka Niinistöä on povattu mahdolliseksi yllättäjäksi. Eipä mun ääneni siihen vaikuta yksin, kuka jatkaa tasavallan pressan virkaa. Ihan kiusallanikin äänestän Halosta, kun on niin paljon haukkumista saanut osakseen, mm. joku väitti että kaikki Halosen äänestäjät ovat SETAlaisia. Silloinhan puolet Suomen kansasta ovat sitten homoja ja lesboja...- Pelastaja
huhuu kaikki - 3monen on kova sana - siihen liittyy suomen pelastus.
Feminismi KUOLEE ! Uppoaa - suomaan syvimpään suohon. - Tara
Pelastaja kirjoitti:
huhuu kaikki - 3monen on kova sana - siihen liittyy suomen pelastus.
Feminismi KUOLEE ! Uppoaa - suomaan syvimpään suohon.Jos ei sovinismi kuole, ei kuole feminismikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787