Otan lv-ruunan ylläpitoon, joten miten annan sille heinät, kun menen kouluun klo 9 ja tulen klo.15.00? PAljon aamulla, ja pärjääkö se tuonne kolmeen asti ilman heinää, kun en pysty antamaan sille sillä aikaa. Ja paljon suunnilleen tarvitsee heinää kerralaan, kun liikutan aluksi sitä rauhallisesti, kevyt liikunta siis. Saa kauraa litran päivässä. Kiitos jos viitsitte auttaa.
Lv-ruunan ruokinta
_Rita__
4
560
Vastaukset
- leticia84
Mun lv-tammani syö 8kg heinää päivässä. Aamulla, päivällä, illalla. Joten anna vaikka aámulla vähä reilummin, si kun tuut niin vähäse ja taas illalla sillei ok. =)
- Joppeli
Miten se pärjää 8 kilolla heinää? Minulle lv-tamma myös ja syö hyvällä halulla noin 13kg/päivä.
- leticia84
Joppeli kirjoitti:
Miten se pärjää 8 kilolla heinää? Minulle lv-tamma myös ja syö hyvällä halulla noin 13kg/päivä.
Hyvin pärjää, on jopa pyöree vaik liikkuukin hyvin =) Ehk sun hepo on erilainen rakenteelta ja vaikuttaa ikäkin ku omani on 22v.
- Agrologi
Esimerkiksi niin että 3kg aamulla, 2 kg klo15.00 ja loput klo 21.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997