Oon leijona mutta ihan erilainen ko nämä ulospäinsuuntautuneet ja rohkeat kissaeläimet. Vaikken usko sen takia horoskooppeihin nii luen ne aina koska ne lupaa aina sitä mitä toivoisin tapahtuvan...jos ne ois totta nii mulla ois paljon kiinnostuneita miehiä oven takana ja uusia kavereita joka sormelle....Uskotko itse tosissaan horoskooppeihin?
MITÄ mieltä ootte?
gfwegw
2
575
Vastaukset
- leijona(ko)?
Mäkin oon leijona ja tosi ujo sellanen! Jos joku ei-niin-tuttu kysyy jotain, meen suunnilleen ihan punaseks ja vastaan pala kurkussa. En siis oikeen voi useimmiten uskoo horoskooppeihin...
- jellonaattori
Hih, itselläni on sama homma, liian ujo, jota vihaan itsessäni, jos tämän ujouden voisi vaihtaa johonki toiseen, nii vaihtasin sen kykyyn haalia naisia.. :D Koska ujouteni on joskus jopa töpeksiny mun nais asiat, mutta ei se auta kun voittaa aina oma ujous..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777