Jeesus paransi minut vakavasta sairaudesta, jossa yksikään lääkäri ei minua voinut auttaa.
Paranemisihme oli lääkäreillekin suuri hämmästyksen aihe.
Haluankin kysyä teiltä, että uskotteko te, että Jeesus todella elää ja toimii heidän kohdallaan, jotka uskovat Häneen, kyseenalaistamatta Hänen sanaansa. Minä elän ihmeessä, Herra on joka hetki Pyhässä Hengessään kanssani ja opastaa ja neuvoo ja antaa ylitseymmärryksen käyvän rauhan.
VOITTAVA
RAKKAUS
1
452
Vastaukset
- onnelinen
minä uskon Jeesus elää ja vaikutaa joka päivä Hän elää nyt ja aina . Jumalalle ei ole mikään mahdotonta. Hän kuulee kurjan syntisen rukoukset ja armahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777