En muista, missä tätä ollaan kysytty aikaisemmin, mutta kun minulla on Microsoft Office 2003 Englannin kielinen versio. Ja myöhemmin sain siihen kielipaketin, niin miten tuo toimii? Kielipaketin asennus mielestäni sujui, mutta en saa niitä Office -ohjelmia kuitenkaan Suomen kieliseksi vaihdettua.
Microsoft Office 2003
4
861
Vastaukset
- suomea
Kokeileppa klikkailemalla näin:
Käynnistä - (Kaikki) ohjelmat - Microsoft Office - Microsoft Office -työkalut - Kieliasetukset. Sieltä pitäis saada muutettua kotimaan kielelle.- olen yrittänyt
... mutta ei onnistu sittenkään.
Joku mättää. olen yrittänyt kirjoitti:
... mutta ei onnistu sittenkään.
Joku mättää....että tuo kielipaketti on tarkoitettu ainoastaan oikolukua varten. Jos sinulla on englanninkielinen Word, niin se on ja pysyy enlanninkielisenä, kunnes hankit suomenkielisen version ja asennat sen.
- ajattelin nyt
zeta-j kirjoitti:
...että tuo kielipaketti on tarkoitettu ainoastaan oikolukua varten. Jos sinulla on englanninkielinen Word, niin se on ja pysyy enlanninkielisenä, kunnes hankit suomenkielisen version ja asennat sen.
Niin minäkin olen ajatellut. Se oli kumma juttu, että kielipaketin lisäämisen jälkeen esim. Mikrosoft Outlookissa tuli jonkun tietyn valikon tekstit suomenkieliseksi mutta muuhun se ei vaikuttanut. Ainakin jotkut lopputervehdysteksti valikko tuli suomen kielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797