Haluatko pöytäcurling- pelilaudan? Mahtava illanistujaisten ajanviete. !!! Hinta 198€
Lisätietoja pelistä val´mistajan sivustoilta: http://www.tablecurl.com/
Ota yhteyttä, jos tahdot oman curlingpöydän!
tarpeellista.tavaraa@netti.fi
P.s. Kohta meissä jokaisessa asuu pieni Uusipaavalniemi!
Pöytäcurling!!!
4
2892
Vastaukset
- anti-spammer
Ei tuo ole oikeaa curlingia nähnytkään.
- taidat olla
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta. - raid76
taidat olla kirjoitti:
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta.niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
- kyllä
raid76 kirjoitti:
niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
Pienet kierteet saa tehtyä, mutta on vaikeaa sitten enää tähdätä oikeaan paikkaan, mutta mielestäni curlingin idea on varsin hyvin saatu siirtymään pöytäkokoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797