Malediivien hintatasosta tiedustelu?

Matkakuumeen kourissa

Olisin tiedustellut teiltä jotka olette käyneet malediiveilla, mikä mahtanee olla hinnat näillä saarilla suomen hitoihin nähden. Ja muutenkin haluaisin saada tietoa kokemuksistanne malediiveista, niin ruusut kuin risutkin.

4

6054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

Tultiin vähän aikaa sitten Malediiveiltä ja vaikka tiedettiin, että se on kallis paikka, yllätti se silti. Esim. 1,5 litran vesi maksaa 3 dollaria, pieni sipsipussi vähän vajaa 5 dollaria. Lähes kaikilla näytti olevan all inclusive, joka ilmeisesti kannattaa.
      Muuten oli aivan mielettömän kaunista ja jos tykkää sukeltaa tai edes snorklata, niin sinne kannattaa suunnata. Mutta jos tylsistyy helposti eikä jaksa maata auringossa, niin suosittelen toista paikkaa. Itse en olisi viihtynyt kahta viikkoa vaikka olenkin kova ottamaan aurinkoa :)

• Malediiveillä

Meillä kuului matkaan aapupala ja illallinen. Itselle jäi maksettavaksi lounas ja juomat. Itse olin kuullut myös, että kallista on. Mut ei meillä loppujen lopuksi niin paljon rahaa mennyt. Muistaakseni lounas oli 5-6 euroa. Ruokajuomat piti illallisella itse maksaa, joten se oli toinen osa, josta tuli kuluja. Eniten meillä meni rahaa sukelluksiin. Mut varmaan kannattaa ottaa jonkinnäköinen ruoka valmiiksi.

• teeppo

Olen käynyt Malediiveilla sukeltamassa n. 10 kertaa. Jos olet aktiivi-sukeltaja, suosittelen ottamaan yhden viikon resortille ja yhden sukellus-safari alukselle. Resortit ovat eri hintaisia. Tietoa saa esim matkatoimistoista ja netin kautta.
      Malediivit on kallis paikka. Kaikki ostokset kannattaa ostaa pääkaupunki Malesta; siellä halvempaa kuin lentokentän tax freessä. Alkoholia ei ole myynnissä ja sitä ei kannata maahan viedä; tulli ottaa pullot säilöön Malen kentällä. Malediivit sopii vesiurheilijalle ja honey moonareille erinomaisesti. Rokotuksia ei tarvita.

• JaaJaa

Olen käynyt pari kertaa Kuredulla http://www.kuredu.com/

Siellä oli mahdollista lisä maksua vastaan uppgreidata all inclusiiviksi. Vaikkakin matkatoimisto möi vain puolihoidolla.

Mielestäni paikka oli mahtava, hyvät sukellus / snorklaus mahdollisuudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe