Kuinka pian siellä näkyy saldossa soitetut puhelut ja tekstiviestit???
Oma liittymä
9
552
Vastaukset
- pasi
No mulla on sonera niin sielä on suurinpiirtein 2-3 tuntia niin tietää se oikean saldon..omilta sivuilta.
- tiedosta
se on varmaan sit aika sama homma TF:llä. Tiedätkö muuten jos on saldoraja, niin päivittyykö nekin puhelut ja tekstarit samalla viiveellä?
- PASI
tiedosta kirjoitti:
se on varmaan sit aika sama homma TF:llä. Tiedätkö muuten jos on saldoraja, niin päivittyykö nekin puhelut ja tekstarit samalla viiveellä?
Juu on mulla ainakin näkyy kaikki,ja näkyy jos on saldosopimus niin pitäisi näkyä paljonko on saldoa jäljellä..
- Make
tiedosta kirjoitti:
En tiedä oletko käynyt lukemassa ton mun jutun tosta saldosta .Pidä huoli että lataat lisä-aikaa ennenkuin saldo täyttyy sillä sen jälkeen et voi sitä tehdä etkä pääse oma liittymä sivuille.
- Onni =)
Make kirjoitti:
En tiedä oletko käynyt lukemassa ton mun jutun tosta saldosta .Pidä huoli että lataat lisä-aikaa ennenkuin saldo täyttyy sillä sen jälkeen et voi sitä tehdä etkä pääse oma liittymä sivuille.
Mikset sinäkin vaihtaisi kotimaiseen, DNA:n Onniin?
Saldo ei päivity ihan noin nopeasti, mutta muuten DNA toimii lähes yhtä hyvin kuin Sonera tai Elisa! - vain
Onni =) kirjoitti:
Saldo ei päivity ihan noin nopeasti, mutta muuten DNA toimii lähes yhtä hyvin kuin Sonera tai Elisa!onni onnettomuudessa, ja siihen ei kukaan vaihda kun on parempaakin saatavilla pienempään hintaan.
- ei taas
Onni =) kirjoitti:
Saldo ei päivity ihan noin nopeasti, mutta muuten DNA toimii lähes yhtä hyvin kuin Sonera tai Elisa!Ja taas toi deenaa hörhö
- TP.
Make kirjoitti:
Tuohon on tietääkseni tulossa muutos, että oma liittymä sivustolle pitäisi päästä, vaikka saldo onkin täynnä. Eli on ihan pelkkä "bugi" tuo, että sinne ei pääse, jos saldo on täynnä.
- Make
TP. kirjoitti:
Tuohon on tietääkseni tulossa muutos, että oma liittymä sivustolle pitäisi päästä, vaikka saldo onkin täynnä. Eli on ihan pelkkä "bugi" tuo, että sinne ei pääse, jos saldo on täynnä.
Ihan tämän päivän tietoa on että se ei toimi mutta kuulemma yrittävät saada sen toimimaan .
Tietoa milloin se alkaa toimia ei ole ,mutta tieto on mennyt ohjelmisto suunnittelijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980