Oletteko vuokranneet autoa Irlannissa? Millaiset tiet, liikenne ja miten vasemmanpuoleinen liikenne sujuu?
Linnoja tms Irlannista löytyy, tiedän ja upeita maisemia ja lampaita olen jo nähnytkin muutama vuosi sitten.Mutta onko kouluikäisille lapsille esim huvipuistoja tms?
autoillen irlannissa
6
1638
Vastaukset
- hooteehoo
Vuokrasin viime kesänä auton muutamaksi päiväksi Dublinissa. Koska oma autoni on automaattivaihteinen, en halunnut opetella vasemmalla kädellä vaihtamista ja vasemmalla ajamista samalla kertaa, vaan varasin myös siellä automaatin.
Tiet olivat paikkapaikoin kapeita ja välillä hyvinkin kuoppaisia. Vasemmalla ajaminen ei aiheuttanut sen suurempaa ongelmaa kunhan muisti risteyksissä kääntyä vasempaan laitaan. Tosin mielestäni ajaminen aikoinaan Englannissa omalla autollani oli helpompaa kuin nyt istuessani "apumiehen" puolella.
Auton vuokrasin Hertziltä, jota olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta Euroopassa ja Amerikassa. Ikinä en ole saanut niin huonoa palvelua missään, kuin Hertzin Dublinin kaupunkipisteessä. Olin jo päättänyt, etten käytä enää Hertziä, mutta varasin juuri heiltä auton Barcelonasta;), toivottavasti siellä palvelu on Hertzin normaalilla tasolla. - jyeblues
Tere,
Itse viimekesänä siellä pörräsin muutaman päivän autolla. Vasemman-puoleinen liikenne ei ole vaikeaa kun muistaa, että keskiviiva on aina kuskin puolella.
Lapsille on esim. Dublinissa huvipuisto samoin reissultamme löytyi ainakin yksi lapsille suunnattu tila. Se oli matkalla Gallwayhin jonka nimi oli Turoe Stone.
Tuossa osoite josta löytyy matkakertomusta:
http://koti.mbnet.fi/jyeblues/matkat/irlanninmatka/
T: Jye - riisi1
Onko dublinissa huvipuistoja??
- huhhuh...
Toivottavasti ei.
- vinkittäjä
Mee särkänniemeen.
- kulttuurinharrastaja
vinkittäjä kirjoitti:
Mee särkänniemeen.
Just joo, kaikkialla lapset pitää viedä huvipuistoihin! Kannattaa pysyä kotimaassa ja mennä täällä huvipuistoon, ei niiden takia kannata Irlantiin kakruja raahata!
Irlanti on hieno maa, sieltä löytyy kulttuuri-ihmisella näkemistä ja tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051