MIKSI PORVOOSSA

ON VAIN

HOMOBAAREJA??

9

4866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannus

Sieltä löytyy lesbobaari.

• että on

tavallista, että pikkukaupunkien asukkaat menevät suurempiin kaupunkeihin homobaareihin. Siksipä loviisalaiset lähtevät aina viikonloppuisin Porvooseen.

• dsfg

Nyt ymmärrän mikisi porvoossa on vain homobaareja!!! Kaikki loviisalaisethan on siellä!!!!

• Ikkunasta seurannut
        dsfg kirjoitti:

Nyt ymmärrän mikisi porvoossa on vain homobaareja!!! Kaikki loviisalaisethan on siellä!!!!

Porvoolainen pani lammasta joka oli tarttunut päästään aitaan.Toinen Porvoolainen käveli ohitse eikä ollut kattovinaan.Haluatko sinäkin,kysy eka?Juu sano toinen,veti housut alas,polvistui ja työnsi päänsä aitaan.

• Nyt mä ymmärrän!

Siksi hesan homobaarit on siis täynnä ruotsia mongertavia porvoolaisia! En ole käynyt niissä paikoissa mutta ohikulkiessa kuuluu sisältä aina ruotsinkielistä mongerrusta ja porvoota ylistäviä kiljahduksia...

• vaan sisään
        Nyt mä ymmärrän! kirjoitti:

Siksi hesan homobaarit on siis täynnä ruotsia mongertavia porvoolaisia! En ole käynyt niissä paikoissa mutta ohikulkiessa kuuluu sisältä aina ruotsinkielistä mongerrusta ja porvoota ylistäviä kiljahduksia...

äläkä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa. En usko, että ne nauraa sun pienelle...

• Yleistys, yleistys... Miten naurettavaa. Voitko tai voiko ylipäätään kukaan PERUSTELLA, että Porvoossa on vain homobaareja? Olen itse asunut Porvoossa yli vuoden ja YHTÄKÄÄN homobaaria, siis sellaista missä on oikeita homoja,ole vielä kertaakaan nähnyt. Täytyy olla todella hyvin piilotettu siinä tapauksessa...

Ja jos Porvoo vituttaa ja jos täällä on ns. homobaareja, miksi sitten tulla Porvooseen? Onhan muitakin kaupunkeja kuin Porvoo! Ja sitten vielä tämä ruotsinkielisyys... Hoh hoijaa, ei voi muuta sanoa. Puhu ruotsia tai ole puhumatta, mutta sen voi pitää ihan omana tietonaan.

Minä itse en ainakaan jaksa päivästä toiseen ja vuodesta toiseen kuunnella, kuinka ruotsinkieliset sitä ja tätä ja tota. Olen ylpeä siitä, että osaan melko sujuvasti puhua ruotsia, mutta en pidä siitä minkäänlaista suurta haloota. Et hei ihmiset. Järki käteen välillä! Jos ihmiset väittävät olevansa niin aikuisia, käyttäytykää sen mukaan. En halua ketään loukata tms. mutta välillä voisi hieman miettiä sanomisiaan ja tekemisiään.

Huomautan myös, etten halua yleistää, mutta valta-osa ihmisistä näköjään ovat sellaisia, jotka vihaavat suomenruotsalaisia, Porvoota, maahanmuuttajia jne. Nuorena, elämän aloittaneena nuorena en voi muuta sanoa kuin että: "Hoh hoijakkaa. Kiinnostaa kuin kilo paskaa." =)

• Kimmen

Ei Porvoossa ole homoja nimeksikään.Ne ovat muuttaneet ahvenanmaalle heti kun karvat alkoi kasvaa.Tää palstajuttelu on mennyt siihen malliin, että kun kouluikäisiltä on kielletty homosanan käyttö kotona niin mikä on sen parampi kun pistää ruutuun sana homo,ja sit tuijoittaa sitä,ja sanoo itelleen,mä sen kirjoitin,vittu mä olen hyvä.

• Kimmen kirjoitti:

Ei Porvoossa ole homoja nimeksikään.Ne ovat muuttaneet ahvenanmaalle heti kun karvat alkoi kasvaa.Tää palstajuttelu on mennyt siihen malliin, että kun kouluikäisiltä on kielletty homosanan käyttö kotona niin mikä on sen parampi kun pistää ruutuun sana homo,ja sit tuijoittaa sitä,ja sanoo itelleen,mä sen kirjoitin,vittu mä olen hyvä.

asian ytimeen! Pisteet sulle!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      216
      6032
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2705
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      2102
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1779
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1414
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1397
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1281
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe