Mikäköhän on vialla kun sisätilan lämmityslaitteen puhaltimen moottori toimii vain täysillä. Luin tossa fordin huolto manuaalia, ja pääsin semmoseen tulokseen että vastukset (engl. heater blower motor resistors) olisivat luultavasti sökönä. Onko kellään kokemusta tämmösestä.
Fiesta 96 Lämmityslaite toimii täysillä!
Ylpeä fordin omistaja
3
797
Vastaukset
- Voortson
etuvastus sökö. Uusi se, toimii muutkin nopeudet.
- Ylpeä fordin omistaja
Mä heilutin sitä plugia joka tulee etuvastukseen, niin sen jälkeen rupes toimimaan. Tais olla joku kosketushäiriö!
- -> heilutit siis mitä?
Ylpeä fordin omistaja kirjoitti:
Mä heilutin sitä plugia joka tulee etuvastukseen, niin sen jälkeen rupes toimimaan. Tais olla joku kosketushäiriö!
Moi,
Mulla ilmeni täsmälleen sama vika omassa Fiestassa (on muuten sama vuosimallikin).
Tarkennuksena vielä että siis heilutit mitä blugia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777