On lähes mahdotonta tavata sinkkuja miehiä. Kiihkeimmin flirttaavien miesten takaa paljastuu usein vähintään yksi lapsi ja avovaimo. Tarpeet ne ovat ilmeisesti miehellä, mutta yrittäkää nyt hyvät ihmiset tehdä se siellä missä sen kuuluisikin tapahtua - kotona.
Parisuhdeterapiaa, olkaa hyvä.
Varatut miehet risoo :)
24
4954
Vastaukset
- Mies (perfecto)
Aivan käsittämätöntä miten kaikki varatut miehet (myös useimmiten naisetkin) tekevät eleitä toisia kohti vaikka on jo se oma.
Ei paljo lohduta tällainen touhu kun on sinkku ja haluaa löytää sen oman elämänkumppaninsa jonka kanssa viettää loppuelämä. - nettitreffiä
Mikset kokeilisi nettitreffiä? Tavalliset miehet eivät ehkä uskalla suoraan tulla juttelemaan sinulle, missä sitten liikutkin. Varo noita italiaanoja, ne vie jalat alta (ja kaiken muunkin...)
- Nainen24
Onhan tuota nettideittailua tullut kokeiltua, mutta sitä kautta löytyvät miehet ovat jo liiankin kanssa tavallisia. Siksi jättäydyn suosiollaodottamaan kesää. Ehkä, EHKÄ, silloin voisi päästä paremmille laitumille. :)
- Palle
Nainen24 kirjoitti:
Onhan tuota nettideittailua tullut kokeiltua, mutta sitä kautta löytyvät miehet ovat jo liiankin kanssa tavallisia. Siksi jättäydyn suosiollaodottamaan kesää. Ehkä, EHKÄ, silloin voisi päästä paremmille laitumille. :)
Niinpä niin. Vapaa tavalliset miehet ei kelpaa. Eikä sitten nämä itsevarmat ja jännittävät vakiintuneet mutta tapoihinsa pinttyneet pelimiehet. Että saa sitä sitten etsiä ja ihmetellä että ei mitään löydy.
- kranttu
Nainen24 kirjoitti:
Sä jäät kokonaan ilman jos olet liian kranttu. Onko se sitten parempi, en usko. Nuo tavalliset miehetkin muuttuvat itsevarmoiksi puppelipojiksi kun heidän kanssaan vähän kiehnää. Mutta jos ei ole naista ei itsevarmuuskaan ole välttämättä kovin korkea.
- Nainen24
Palle kirjoitti:
Niinpä niin. Vapaa tavalliset miehet ei kelpaa. Eikä sitten nämä itsevarmat ja jännittävät vakiintuneet mutta tapoihinsa pinttyneet pelimiehet. Että saa sitä sitten etsiä ja ihmetellä että ei mitään löydy.
On tietenkin vaarallista puhua tavallisista... Mutta mitä haen on omatahtoista, puheliasta ja fiksua miestä. Sellaisia on harvassa.
Ehkä minä jään ilman, jos tämä on liiallista valikoimista. Mutta miksi pitäisi tyytyä narsisteihin, epävarmoihin, epäempaattisiin ja parisuhteeseen kykenemättömiin ihmisiin? Luulisi että sellaisella ihmisellä on piilotettu yksinäisyys, jonka partnerina ei ole sielunkumppania. - ensinäkemältä
Nainen24 kirjoitti:
On tietenkin vaarallista puhua tavallisista... Mutta mitä haen on omatahtoista, puheliasta ja fiksua miestä. Sellaisia on harvassa.
Ehkä minä jään ilman, jos tämä on liiallista valikoimista. Mutta miksi pitäisi tyytyä narsisteihin, epävarmoihin, epäempaattisiin ja parisuhteeseen kykenemättömiin ihmisiin? Luulisi että sellaisella ihmisellä on piilotettu yksinäisyys, jonka partnerina ei ole sielunkumppania.Mulla on kyllä oma tahto ja teen yleensä niin kuin itseäni huvittaa mutta olen kyllä muuten "kiltti". Ei vain ole aikaa eikä halua juosta kissanristiäisissä jos sattuisi naisen löytämään, sillä etsivä ei löydä.
- Nainen24
ensinäkemältä kirjoitti:
Mulla on kyllä oma tahto ja teen yleensä niin kuin itseäni huvittaa mutta olen kyllä muuten "kiltti". Ei vain ole aikaa eikä halua juosta kissanristiäisissä jos sattuisi naisen löytämään, sillä etsivä ei löydä.
Etsivä ei ilmeisesti todellakaan löydä. Mutta jollei kumpikaan etsi, tulemmeko koskaan löydetyiksi. :)
Ja ongelmani enemmänkin ehkä on, että jään kitkuttamaan liiankin pitkään niinikään väärän miehen kanssa. Yritän löytää hyvää ja kaunista, mutta pakon edessä on myönnettävä, ettei tilanteesta ole mihinkään.
Mutta nyt kuin ihmeen kaupalla kuumelääke tehosi hetkeksi, pakko siis mennä hakemaan ruokaa. :)
- k3-
Yleensä varatut miehet ovat itsevarmempia ja flirttailevat tästä syystä enemmän. Vapaat miehet, eivät ole saanut sitä itsevarmuutta seurustelusta, suhteesta olemisesta ja ovat epävarmempia flirttailulle. Tässä ehkä yksi syy, miksi useimmiten haaviin osuu varattuja miehiä. :D
- deeprain
Höpö...höpö, kul mä ainaki lirkuttelen koko ajan ja ihan varma sinkku oon ja ei oo mitään tarvetta sitoutua :) ja ei ole lapsia eikä lehmää, otanvain maitoa silloin tällöin ;)helpompaa!
- mies (perfettos)
No jatka samaan malliin.. turha siitä tulla tänne ilmottamaan. Vai yritätkö kenties myös varattuja? Jos näin on niin nyyteistä hirteen!!
- kyllästynyt
Täysin samaa mieltä! Varatut miehet vonkaamassa treffeille ja muuhunkin, niin baareissa kuin treffipalstoilla! Tulee kieltämättä sellanen fiilis, että kantsiiko edes miestä etsiäkään. Tulevaisuudessa mies sitten vonkaamassa netissä ja muualla! Missä on kunnon luotettavat miehet, joilla aivot oikealla paikalla??????
- Epelimies
Tääl ollaan... piilosilla (ei missään kaapissa tosin).
Kokeilepa varatun pelimiehen julkista nöyryytystä. Kyllä se flirtti siitä vähenee. - kyllästynyt
Varatut naiset on ihan samanlaisia, ellei pahempia.
Kävin suomi24:n kautta kaksilla treffeillä, molemmilla "sinkkunaisten" kanssa. Toisilla treffeillä naisen miesystävä osui paikalle, toisilla treffeillä nainen kertoi treffailevansa kostaakseen äijälleen.
Suomi24:n treffipalsta varmasti kerää puoleensa tavallista enemmän kusipäitä, mutta ei tää mitään uutta ja poikkeuksellista ole. Yritä nyt sit sitoutua ja luottaa naiseen. - fastandfurious
kyllästynyt kirjoitti:
Varatut naiset on ihan samanlaisia, ellei pahempia.
Kävin suomi24:n kautta kaksilla treffeillä, molemmilla "sinkkunaisten" kanssa. Toisilla treffeillä naisen miesystävä osui paikalle, toisilla treffeillä nainen kertoi treffailevansa kostaakseen äijälleen.
Suomi24:n treffipalsta varmasti kerää puoleensa tavallista enemmän kusipäitä, mutta ei tää mitään uutta ja poikkeuksellista ole. Yritä nyt sit sitoutua ja luottaa naiseen.Itsekin olen ollut useamman kerran tilanteessa, jossa varatut naiset ovat yrittäneet tehdä lähempää tuttavuutta, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa. Etsin pitempiaikaista seuraa ja välillä tuntuu, että baarit eivät ole parhaita paikkoja siihen. Mutta todettakoon vielä, että ei saa yleistää, eli baareistakin voi toki löytää elämänkumppanin. Tosin ainakaan minulle ei vielä ole käynyt niin!
Tuossa oli enemmän asiaa, kuin missään muussa.
Parisuhdeterapia neuvoksi vaan kaikille...
...mutta missä kaikki kunnonmiehet piilee?!?
Sukupuuttoon kuoleva luonnon varako?- ne samassa
.. paikassa piile kun kunnon naisetkin? Kiven, kannon ja kunnon miehen alla?
Nimim: alkaa olemaan jo turhautunut etsimään.
- fastandfurious
Kyllähän toi varmasti pitää ainakin osittain paikkansa. Tosin onhan toki sinkkujakin, joilla on rutkasti itsevarmuutta ja sitten on meitä aavistuksen pidättyväisempiä sinkkumiehiä, joille jo pelkkien kehujen saaminen naisilta lisää kummasti itsevarmuutta! Yhtenä ongelmana pidän sitä, että tunnen olevani "liian tavallinen", eikä naiset siksi kiinnostu. Tosiasiassa olen esim. kaverien seurassa kaikkea muuta kuin tylsä, joten eiköhän kyse ole lähinnä siitä, että uusia naisia tavatessani alan miettiä liikaa sitä, millainen minun "pitäisi" olla, vaikka tärkeintä olisi olla oma itsensä!
Ylipäätänsä asiat menisi helpommin, jos osaisi olla rennommin!Miksi ihmeessä pitäisi yrittää olla muuta kuin sitä mikä on. Itselläni oli 35- vuotiaaksi saakka samantyyppisiä mietteitä, mutta vasta sen jälkeen olen oppinut elämään - ja on muuten totta, niin se itsevarmuuskin iskee päälle.
Hauskaa seuraa on tullut tavattua, mutta mistä se "oikea", vai onko se niin, että kaikki kunnon miehet ovat varattuja, eihän se niin voi olla?- Tavis-65
Juuri kävellesäni töistä ajattelin samoin - olen kylläkin nainen - kuulen usein, että olen mielyttävää seuraa ja ystävät pitävät minua ihmisenä, jonka kanssa viihtyy ja mukava käydä ulkona yms., - mutta...ilmeisesti olen LIIAN tavallinen kuitenkin miesten mielestä... ja baarissa kai se "rautakanki" selässä näkyy niin hyvin - ja tuo sitä pidättyväisyyttä liikaa esille. Ne, jotka tulevat juttelemaan ovat sitten niitä itsestään tietoisia varattuja nuoria avio/avomiehiä, joilla on kotona vaimo ja pieniä lapsia, siinä vaiheessa yleensä sitten lyön leikiksi ja kerron mitä ajattelen ko. asiasta. Mainitsen kuinka paljon on menetettävää omassa elämässä, jos tekee jotain tyhmää. (en ole itse pettänyt ketään koskaan) Jotkut lähtevät pois kohti seuraavaa kohdettaan, mutta usein kyllä sitten jutellaan ja lopuksi kuulen, että olen TODELLA MIELETÖN tyyppi, eikä uskoisi, että niin vanha - en taivu edes imarteluun!!! Vaikka olenkin vanha ja epätoivoinen (naurua)!!!
Luin vain kirjoituksesi ja tajusin juuri ajatelleeni samansuuntaisesti. - fastandfurious
Janina-67 kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi yrittää olla muuta kuin sitä mikä on. Itselläni oli 35- vuotiaaksi saakka samantyyppisiä mietteitä, mutta vasta sen jälkeen olen oppinut elämään - ja on muuten totta, niin se itsevarmuuskin iskee päälle.
Hauskaa seuraa on tullut tavattua, mutta mistä se "oikea", vai onko se niin, että kaikki kunnon miehet ovat varattuja, eihän se niin voi olla?Ei pidäkkään yrittää olla jotain muuta kuin todellisuudessa on, mutta itselläni naisiin tutustuminen ei tule yleensä luonnostaan, joten sitä aina miettii, mitä voisi tehdä toisin.
- eagle-ray
Janina-67 kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi yrittää olla muuta kuin sitä mikä on. Itselläni oli 35- vuotiaaksi saakka samantyyppisiä mietteitä, mutta vasta sen jälkeen olen oppinut elämään - ja on muuten totta, niin se itsevarmuuskin iskee päälle.
Hauskaa seuraa on tullut tavattua, mutta mistä se "oikea", vai onko se niin, että kaikki kunnon miehet ovat varattuja, eihän se niin voi olla?Tekeekö meistä nykyinen elämänrytmi epävarmempia?
Työ,palkka elämäntilanne,yms...
Aivan varmasti moni alkaa vetää ''roolia''!!
Mut sen minkä taakseen jättää,eestään löytää!!
Eiköhän tää vanha sanonta pidä paikkansa näilläkin palstoilla??
Jokainen meistä ''hiukan''vanhemmista on elämää nähnyt ja toivottavasti niistä ottanut kukin opikseen.
Ei pitäis ainakaa olla mitään tarvetta vetää roolia enään tässä iässä!!!
Itsestäni on ainakin mukavampaa keskustella toisen osapuolen kanssa rehellisesti elämänkiemuroista,mutta varovaisuutta kannattaa kyllä noudattaa!!
Kyllä me kukin ollaan jo tässä iässä varpaillamme!
- Koettu On
Sitten kun vielä valehdellaan kirkkain silmin "olen vapaa". Ei perk... mitä touhua.
- tommy28
oletko sä sinkku nainen .ja mistä päin oot
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047