Kurja sanoa, mutta maailman rumimpia pyöriä ovat Ducatit malliin ja ikään katsomatta.
Kurjaa
9
3691
Vastaukset
- Makuasioita
Toiset tykkää toisenlaisesta,eli miksi nähdä itkemisen vaiva.
Olen kuullut että jotkut tykkä panna ruumiitakin. - on mitään vastata
Sama pelle, eikun tolle, on välkkynä vääntänyt riitaa tänään myös tuolla Triumph- ja BMW-palstoilla...
- tolle
En ole riidellyt mistään, te vain ette hyväksy minun mielipidettäni.
- joo joo
tolle kirjoitti:
En ole riidellyt mistään, te vain ette hyväksy minun mielipidettäni.
Kyllä me hyväksytään. Lausunto se oli tuokin, vaikkei kovin informatiivinen. Ja kiva jos joku haukkuu kesäksi Ducatien hinnat alas, niin että anna mennä vaan.
- bikerjerk
mun mielestä tunturi on kyl rumempi.
PS.Down ya'go maaannnn- ruma.
Mikä sitten on kaunis....? hhahhaaaaaaaaaa
- bikerjerk
Tiedätkö Tollo,mitä eroo on europpalaisella ja suomalaisella naapurilla,kun näkevät naapurin pihassa Ducatin.
Nooo..."olisipa mullakin tommonen tai vielä hienompi"
Suomalainen"vittu ku toi hajois".
got it???- suomalainen minäkin
Noin ne väittää, mutta en mä ainakaan itseäni tuosta tunnista vaikka suomalainen olenkin. Musta olis paljon siistimpää jos naapureilla olis hienoja pyöriä ja autoja.
- siitä ei
suomalainen minäkin kirjoitti:
Noin ne väittää, mutta en mä ainakaan itseäni tuosta tunnista vaikka suomalainen olenkin. Musta olis paljon siistimpää jos naapureilla olis hienoja pyöriä ja autoja.
pääse mihinkään että ducati on kyllä minunkin silmääni aika ruma. Lisäksi se käyntiääni kilkattaa ja kälkättää.. moinen helistin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696