Se ei tietysti olisi paljon vaadittu jos tf asiakaspalveluun voisi soittaa ilmaiseksi omat asiakkaat niinkuin on laita saunalahdella tosin siellä mennään kohta samaan jonotukseen Elisan kanssa kun Elisa pyyhkäisee pois koko saunalahden
Tele FINLAND
4
378
Vastaukset
- PUHUJA
Olen tismalleen samaa mieltä edellisen kanssa luulisi jo tf:n huomaavan mitä ympärillä tapahtuu kun toiset saa ilmaista palvelua tosin pitkällä viiveellä mutta kun se ei maksa niin kuluuhan se aika "musaa" kuuntelemallakin.yäk
Olin tässä miettinyt saunikseen siirtymistä mutta siellähän kaikki muu lisäarvo maksaakin enemmän niimpä revin paperit ja päätin jäädä.- edullisia muitakin
kokeile dna:ta,kaikki edullista ja hyvää kotimaista ja tietysti ilmainen asiakaspalvelu.
Eikä asiakaspalveluunkaan kovin kauan tarvitse odottaa, siinä minuutin verran keskimäärin, kolumbuksella kaksi ja saunalahdella lähes neljä. - jurrikka
edullisia muitakin kirjoitti:
kokeile dna:ta,kaikki edullista ja hyvää kotimaista ja tietysti ilmainen asiakaspalvelu.
Eikä asiakaspalveluunkaan kovin kauan tarvitse odottaa, siinä minuutin verran keskimäärin, kolumbuksella kaksi ja saunalahdella lähes neljä.Saahan sitä puhetta pitää mutta kun pitäisi näyttöjä antaa niin mitäs sitten dna
- Taas toi seko dna iski
Kyllä sinä olet sitkeä sissi kun et ymmärrä etten vaihda eikä muutkaan ainakaan dnahan uskoisin niin.Mainoksia tulee jo ihan liikaa joka tuutista että minä ainakin lähden jääkaapille kun dnan höpinät alkaa TV:tä sitä paitsi ne on niin typeriäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870