vattenfall

sapettaa

Mitä mieltä vattenfallista? Ei jaksa enää ees kirjoittaa kun on yrittäny soittaa kyseiseen firmaan koko päivän!! Onko muilla kokemusta tästä firmasta??

36

11776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen asiakas

      Ei toimi niillä mikään tällä hetkellä.
      Ei edes laskuja saada lähtemään sieltä.
      Mikähän siellä mättää?
      Ostankin nyt sähkön muualta, mutta ei ne ole ilmoittaneet uudelle yhtiöllekään vielä yksiäkään lukemia vaikka etämittari asennettu meille jo marraskuussa.

      • Puuha-Paavo

        Vaihdoin yhtiötä joulukuussa, laskutus uudessa yhtiössä alkanut 10.1. mutta eipä ole kuulunut laskuja vieläkään. Ihme firma.


      • Jarmo
        Puuha-Paavo kirjoitti:

        Vaihdoin yhtiötä joulukuussa, laskutus uudessa yhtiössä alkanut 10.1. mutta eipä ole kuulunut laskuja vieläkään. Ihme firma.

        Minäkin pyysin laskuja VAttenfallista. Mulla on neljän kuukauden laskutusväli ja viimeisin lasku ton tullut syyskuussa. KAi sieltä tulee sitten koko vuden lasku. Heidän asiaspalvelunsa on käsitellyt asiaa mahdollisimman nopeasti helmikuun alusta lähtien...

        Vielä heillä silti halvin sähkö on, jossain se kai sitten pitää näkyä.


      • xxxxxxxxxxxxxxxx
        Jarmo kirjoitti:

        Minäkin pyysin laskuja VAttenfallista. Mulla on neljän kuukauden laskutusväli ja viimeisin lasku ton tullut syyskuussa. KAi sieltä tulee sitten koko vuden lasku. Heidän asiaspalvelunsa on käsitellyt asiaa mahdollisimman nopeasti helmikuun alusta lähtien...

        Vielä heillä silti halvin sähkö on, jossain se kai sitten pitää näkyä.

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.


      • väsyny
        xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.

        olen myöskin yrittänyt saada laskuistani tietoa vattenfallista ja sillon kun on vapaapäivä voi jonottaa koko päivän, mikä on tällä hetkellä luultavasti se vakio odotusaika ja sillon kun pääseeläpi vattenfalliin ne eivät osaa sanoa asioistani mitään ja lupaavat selvittää asian ja palata asiaan. pari kerta luvannut soittaa takas saman päivän aikana mutta eipä ole mtn kuulunut. vattenfallin tammikuun hinnankorotuksesta olen myös alkanut ajatella että pitäisikhän vaihtaa halvempaan. Saapa nähä jos oikeita laskuja edes tule vai onko tämä vapautunut suomen sähkömarkkina pelkkä vitsi todellisuudessa.


      • Jarmo
        xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.

        Ei ole muut yhtiöt vielä päässeet samaan hintaan. Tosin kun tämä määräaikainen sopimus loppuu niin kyllä sähkön hinta nousee, vaihdan silloin yhtiötä. Listahinnat Vattenfallilla on kalliit.


      • raivoisa roosa
        Jarmo kirjoitti:

        Ei ole muut yhtiöt vielä päässeet samaan hintaan. Tosin kun tämä määräaikainen sopimus loppuu niin kyllä sähkön hinta nousee, vaihdan silloin yhtiötä. Listahinnat Vattenfallilla on kalliit.

        Minulla olisi laskusta ollut vaikka mitä kysyttävää,mutta en myöskään saa puhelimella koskaan kiinni ketään.
        Laitoin reklamaation niitten laskutuksen sähköpostiin noinkolme viikkoa sitten. Ei ole kuulunut yhtään mitään. Ajattelin, että jätän kylmästi laskun maksamatta.
        Mulla on Vattenfall vaan siirtäjä, olen kilpailuttanut muut sähköntoimittajat moneen kertaan eikä Vattenfall pysy perässä.
        Syvältä koko putiikki.
        Täytyy vissiin ottaa siihen Kunigaskuluttajaan yhteyttä.


      • Anonyymi
        xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.

        Mutta pysyy kaksi vuotta samana,minkä sopii,eikä heilahtelee,niin kuin esim.pörssi.


    • ...Kuningaskuluttaja-ohjelm...

      Ottakaa yhteyttä usealta taholta tv:n kuningaskuluttaja-ohjelmaan niin asia saa valtakunnallista painoarvoa...!

    • täälläkin

      Vattenfall on minulle verkko-operattori, josta en tietenkään pääse eroon. Vaihdoin sähkön myyjää, tai siis yritin vaihtaa tammikuussa.

      Soitin helmikuun lopussa "uudelle" sähköntoimittajalle, että kun ei ole mitään kuulunut. Vastaus oli ettei vattenfall ole toimittanut heille mittarilukemaa, jotta uusi sopimus saataisiin voimaan.

      ELI maksan joka vitun kuukausi kalliimpaa sähköä vain sen takia ettei vattenfall saa lähetettyä yhtä ainokaista lappua uudelle operaattorille.

      Vituttaa....

      • jjj

        Eikös tuolle vaihdolle ole määritelty maksimi ajat? Taidat olla oikeutettu korvauksiin, jos verkkoyhtiösi ei saa hoidettua asioitaan. Kannattaa kilauttaa ensimmäisenä kaupungin kuluttajaneuvojalle.


    • Jarmo

      Tuli se sieltä neljän yhteydenoton jälkeen. Vaatimaton yli 1200 euroa. Kiva kiva. On se kun asiakas saa kerjätä laskua kun toimittaja unohtaa laskuttaa. Onneksi määräaikainen sopimuksemme päättyy viiden kuukauden kuluttua.

      • ismo

        Yksi lasku tullut tammikuussa. Laskutusväli pitäisi olla yksi kuukausi. Tämän vuoden siirtomaksut on siis vielä maksamatta.


    • "sitoutunut" työn...

      Vattenfallissa on otettu käyttöön uusi asiakastietojärjestelmä viime vuoden puolella. Sen piti olla hienoakin hienompi ja ratkaista kaikki ongelmat. Kaiken piti myös järjestyä nappia painamalla puhelun aikana, eli henkilökuntaa olisi voitu vähentää ja kaikki olisi ollut kustannustehokkaampaa.

      Toisin kuitenkin kävi. Nimenomaan laskutus tökkii pahasti ja niitä joudutaan manuaalisesti ajamaan ja vielä tarkistamaan. Henkilökuntaa on lisätty ja burn-out lomilla on vähän väliä joku asiakaspalvelusta. Ylitöitä painetaan asiakaspalvelussa kellon ympäri.

      Mun pitäisi palata sinne töihin piakkoin. Arvatkaa vaan riemastuttaako.

      Johto ei ole yhtään enempää kiinnostuneempi näistä ongelmista kuin ennenkään. Tai siis vielä vähemmän. Kaikki syydetään siellä asiakaspalvelun syyksi, vaikka syy on epäpätevien ihmisten, jotka sitä ohjelmaa ovat tehneet. Käytäntö ei kohtaa päättäjiä lainkaan. Ei mitään uutta monessa yrityksessä, mutta tässä on tulos tässä firmassa.

      Koittakaa kestää, tai vaihtakaa yhtiötä...

      • beckerell

        tähän vattenfallin yritysostot muutama vuosi sitten.
        Heti sen jälkeen alkoi "päällekkäisten toimintojen"
        alasajo= väkeä vähennettiin rajusti....
        Nyt tästä kärsivät niin henkilökunta kuin
        myös se tärkein eli asiakas.
        Toivottavasti jossain vaiheessa päällikkötaso
        herää, muuten vielä täysissä järjissä olevat
        puhelimeen vastaajat hakeutuvat muihin hommiin.


      • kenen tekemä?

        kenen tekemä Vattenfallin uusi asiakastietojärjestelmä on? Onko vika järjestelmässä vai sen käytössä? Vai onko menossa jonkinlainen hidastelulakko? Asiakaspalvelijat pelkäävät työpaikkansa puolesta ja vetoavat järjestelmän vikoihin?


      • Kilpailijan palveluksessa
        kenen tekemä? kirjoitti:

        kenen tekemä Vattenfallin uusi asiakastietojärjestelmä on? Onko vika järjestelmässä vai sen käytössä? Vai onko menossa jonkinlainen hidastelulakko? Asiakaspalvelijat pelkäävät työpaikkansa puolesta ja vetoavat järjestelmän vikoihin?

        Ohjelmassa on vain "perustus" valmiina, lähes koko ohjelma pitää rakentaa alusta alkaen yhtiön tarpeita varten. Lisäksi erittäin hankala käyttää ja ylläpitää.

        Toivotaan ettei meillä päädytä samaan ratkaisuun kun ATJ:tä ollaan vaihtamassa.


    • gcnweaq
    • ooicjnxbg
    • vajppi
    • suffix

      some;

    • shell

      third; viagra; diet phentermine pill xenical; cialis; levitra professional; order levitra online; georgia accutane lawsuits;

    • speech

      kill; benicar 10 mg; can cut revatio tablet we; discount cigarettes; celexa; acheter acomplia; acomplia aventis rimonabant sanofi;

    • port

      sign; zimulti 60 pills; benicar 30 pills; retin a dosage; cafergot side effects; duty free cigarettes europe; when take acomplia;

    • gxayuh
    • Anonyymi

      Ilmoittaa ruuhkaa, kulutus lasku.

    • Anonyymi

      Hyvä on oikea jännite tukgg

    • Anonyymi

      Eikös sekin hyvä svedu firma myy halvallakin

    • Anonyymi

      Juu, helvetin huonoja kokemuksia.
      Tekivät sopimuksen väärään käyttöpaikkaan ja nyt ei pääse asiakaspalveluun vaihtamaan oikeaan.
      Lasku tulee nyt kahdesta sähköyhtiöstä.
      Oma.energiassa ei ole mahdollisuutta tälläiseen pyyntöön, chatti on robotti joka vastaa samoin kuin Oma.energia.
      Ainoa tapa muka ottaa yhteyttä on puhelin jossa jono läpipääsemätön ( jos nyt edes kukaan vastailee siellä).

    • Anonyymi

      Vattenfall yhtiöllä kalleinta sähköä.
      48, 79 snt/kWh.

    • Anonyymi

      Vattenfalliin ei voi kirjoittaa sähköpostilla mitään, sinne voi soittaa pavelunumeroon, jossa on pitkään ollut ainakin puolen tunnin jonot. Jonota siis puolituntia, puhu puoli tuntia ja puhelinoperaattorisi muistaa yli satasen tai puolentoista laskulla. Näin yhtiöt tukevat toisiaan.
      Itselläni on perintötalo, jossa on vain lämminvesivaraaja ja pakastin päällä kuluttamassa sähköä. Joulukuusta 2022 helmikuun lopulle 2023 sähkölaskuja yhteensä yli 2000 euroa. Sopimus on isä-vainaan tekemä, ilmeisesti joku kestosopimus, en ole viitsinyt vaihtaa. Mitään korvausta ei tule kun en asu talossa vakituisesti, mutta ei se kesämökkikään ole. Epäoikeudenmukaisuus näissä laskuissa on jo huutava. Eikä kukaan voi mitään...

    • Anonyymi

      Vattenfallin sivulla lukee että jonotus kestää puoli tuntia, on ruuhkaa. Jospa Vattenfall palkkaisi pari uutta asiakasneuvojaa. No ei, se rokottaa Vattenfallin kansainvälistä osakkeidenomistajaporukan tuottoa niin paljon että ei kannata.

      Mitä pitää tapahtua että kansalaiset, sähkönkuluttajat, me, löydetään joukkovoiman idea. Jos 10000 Vattenfallin asiakasta sanoo sopimuksensa irti samaan aikaan , tapahtuisiko mitään muutosta?

    • Anonyymi

      Sano irti vaan. Tässä tilanteessa Vattenfall ja kaikki muutkin sähköyhtiöt haluavat päästä asiakkaista eroon. Mutta muuten ei nyt aspaan tarte soittaa joka päi. Ihan turha se asiakaspalvelu, laita kiinni vaan.

    • Anonyymi

      Vatterfall on huono sillä laskut pystyy vastaanottamaan vain Omapostin kautta, jossa ei ilmoitukset aina toimi ja laskumuistutukset lähettävät Intrum nimisen perintäfirman kautta jolla on sekä muistutuskulut sekä liikamaksukulut jos olet maksanut laskun jo ennen kuin saan muistutuksen. Lisäksi posti toimittaa Intrumin maksumuistutukset niin, että ne ovat joskus eräpäivän jälkeen.

    • Anonyymi

      Energian tuonti ulkomailta vuonna 2023 on energia-omavaraisille Suomalaisille luusereiden hommaa.

    • Anonyymi

      Myyjä lupasi puoli vuotta kuukausimaksut 0 euroa mutta laskuissa kuitenni peritään kuukausimaksut. Onko Suomessa enää luotettavaa sähkönmyyjää?

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe