Katsastuksessa ja korjaamolla todettu 2.0JTD(-02) oik joutintuen yläpään laakeri kuluneeksi/tai ruostunut?
Saako tuet vaihdettua kun purkaa kojelauden alaosat,poistaa tukilevyn,puristaa jousen(mahtuuko puristin?) ,voiko tämänjälkeen avata yläpään ja vaihtaa laakerin kun joutin-t on paikoilaan vai onko j-tuki poistettava kokonaan?
Ducato/joustitukilaakerin vaihto
4
3340
Vastaukset
Kojetaulun alamuovit pois.
Eturenkaat ilmaan (kummatkin)
Iskarin alapäästä neljä pulttia irti.
Iskarin yläpäästä (auton sisältä)kolme pulttia irti.
Koko paketti pöydälle ja jousipuristimella jouset läjään.
Mutteri irti yläpäästä ja laakeri vaihtoon.
Älä päästä kuskin puolen vetoakselia tulemaan ulos vaihdelaatikosta, tulee muuten vaihteisto öljyt pihalle.
Kun otat sisältä kolmea pulttia irti niin jätä iskarin alapään neljästä pultista yksi hiukan kiinni, iskari ei pääse silloin putoon vetoakselin suojakumin päälle.- manselainen
Onpa harvinaiset selvät ja asialliset ojheet,harvinaista herkkua näillä palstoilla
No suuri osa täällä kirjoittavista täysiä poropeukaloita ilman pienintäkään remonttikokemusta
- jumper 2.0 hdi
Eli huomasitko tuota mitenkään ajossa?
Kolahteliko ohjausta tai muuta ääntä tai merkkiä?
Mulla Jumperin etupää vähän klonksuu kun rattia kääntää alkoi ihan yllättäen tänään.
Jumperilla ajettu nyt 68tkm -03.- porvoolainen
mulla Ducatossa 170 000km kohilla viimetalven pakkasilla kovaa narinaa etuiskarin kohilta kun käänsi "tappiin". nyt 180 00km ajettu ja edellinen käännös jää "muistiin" , eli auto haluaa kääntyä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051