95E jo 1,369 €/l

pk-seudulla

Nyt menee jo yli 100 € tankkaukseen.

12

1624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smleende

kokeilevat "kepillä jäätä" kuin paljon ylihintaa suomalaiset autoilijat ovat valmiita maksamaan. Näin suuri hintapiikki on jälleen vain suomalainen Nesteen masinoima tilanne.

• Mulla

menee 20 egeä!

• olemattomiin

Kohta saat vain litran tankkiin 20 egellä.

• tankkaan sitä halvinta

1.259€!

Äänestäkää ostoillanne, boikotoikaa nestettä, etenkin ylihintaista nestettä. Ostan nesteeltä vain silloin kun on halvempaa kuin naapurin halpisketjulla.

• ....

"Äänestäkää ostoillanne, boikotoikaa nestettä, etenkin ylihintaista nestettä. Ostan nesteeltä vain ...."

Siinäpä hieno boikotti... hehheh

• Anonyymi

Tuohan on halpaa ihme valitusta ihmisillä..! Minä olisin iloinen jos saisin tuon hintaista bensaa.. Ei järki paljon paina teillä..

• alkusoittoa

Bensiinin hinnalle ei ole mitään ylärajaa se on kohta 1,50€ ja 2 euroakin menee rikki liian nopeasti!

• Anonyymi

Ai liian nopeasti!? Menihän siihen kuitenkin se 16-vuotta!

• löpöllä

farmitankista otan punasta.Etelä-suomessa kiinni jäämisen riski lähes olematon.Kuinka monta kertaa olette joutuneet esim. näyttämään papereita poliisille,puhaltaa joutuu useammin kuin näyttää ajokorttia.Kun kaikki on päällisin puolin kunnossa ei polttoaine ratsiaa kannata pelätä.

• niimpä

ja vielä kun ne saa sen "biohässäkän" myyntiin
      ni eiku nousee,kyllä rosvota osataan,mitään ei ilmeisesti kandee tehä sillee iisisti vaan kaikesta tartee saada vähintään maximaalinen
      voitto.hyvä hyvä nesteet ja pekkariset..perseen suti...ja koskaan se ei tule laskemaan takasin päin ilmeisesti tässä oli nää verokevennykset...

• 1565654

Onko tuo muka kallis hinta?

• Anonyymi

Raakaöljyn hinta on vuosia sitten käynyt 150¤ . Eikä liemi maksanut tämänajan summia , joten Suomen oma yhteiskunta on ryöstön takana .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe