Niin elikkä miten tota Kymco Agilitya kannattas virittää?
Viritystä Kymco Agilityyn
8
3415
Vastaukset
- Kymco the best
Prikan vaihto niin kulkee sellasen 60km/h eikä takuunkaan pitäis lähteä maahantuojaltahan noita kuristamattomia prikkoja saa vaihtoineen varmaankin.
- Tonfish
Ostin tuhon mun Agilityyn viriholkin. Irrotin kopan ja ajattelin laittaa sen paikalleen mutta hoksasin että en löytänyt sille paikkaa mihin laittaa.
Nyt sitten kysynkin että miten minä vaihdan viriholkin omaan skootteriin. Onko joku joka osaa neuvoa missä se holkki siellä kopan alla on ja miten sen saa irti.
Kiitos etukäten - twin
Holkin vaihto ja kulkee 60-65 km/h.
- Tonfish
Joo holkki vaihdettava mutta osaatko kertoa että miten se käy se holkin vaihto.
- she ;DD
Tonfish kirjoitti:
Joo holkki vaihdettava mutta osaatko kertoa että miten se käy se holkin vaihto.
mulla kulkee lähemmäs 70km/h, sun pitää avata siitä tuulettimen kohalta ja se on siinä takana, aika hankala paikka kyl avata, mutta muuten aika helppoa. Sain kyllä kun ostin holkin niin sellaisen ohjelapun missä näytettiin missä se on. Jos oli mitään apua ;DD
- Tonfish
she ;DD kirjoitti:
mulla kulkee lähemmäs 70km/h, sun pitää avata siitä tuulettimen kohalta ja se on siinä takana, aika hankala paikka kyl avata, mutta muuten aika helppoa. Sain kyllä kun ostin holkin niin sellaisen ohjelapun missä näytettiin missä se on. Jos oli mitään apua ;DD
Kiitti tiedosta ;DD
- Kymc
mistä kautta oikeen tilasit sen holkin? vois itekkin tilata sen... :D
- Junior Adminstrator
holkki siihen niin sillä selvä :P
(kesti 3 päivää että se tuli)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747