9-3 pulttijako

Kaide

Kertokaa mulle 100% varmuudella , että mikä on 9-
3.n vanteen pulttijako ja suositeltavat ET sekä
keskireijän halkaisija... kiitos

9

10927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurboS

      Ja niissä arvot on seuraavat:

      - ET 35
      - 5x110
      - keskireiän halkaisijasta ei ole tietoa

      • Kaide

        Siis mahtaakohan Vectra B.n vanteet sopia ?


      • Lefty
        Kaide kirjoitti:

        Siis mahtaakohan Vectra B.n vanteet sopia ?

        se käy jos pulttijako kerran on sama. Siitä ET:stä
        sen verran, että sopiva ET riippuu ennen kaikkea
        vanteen leveydestä. Miten ulos tai sisään halutaan
        vanteen tulevan. 35 offset on kait se mitä
        käytetään siinä 6,5tuuman vanteessa.

        Ohjekirjassa on annettu minimi offsetti, mitä ei
        saa alittaa ja on muistaakseni 28.


      • Turbo Sensonic
        Lefty kirjoitti:

        se käy jos pulttijako kerran on sama. Siitä ET:stä
        sen verran, että sopiva ET riippuu ennen kaikkea
        vanteen leveydestä. Miten ulos tai sisään halutaan
        vanteen tulevan. 35 offset on kait se mitä
        käytetään siinä 6,5tuuman vanteessa.

        Ohjekirjassa on annettu minimi offsetti, mitä ei
        saa alittaa ja on muistaakseni 28.

        Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
        käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
        kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
        saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
        (225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
        Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
        niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:

        A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
        B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
        koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
        (eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).

        Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
        mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
        nuo vanteet renkaineen.

        Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
        pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
        on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
        vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
        markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
        pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
        jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.


      • ns
        Turbo Sensonic kirjoitti:

        Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
        käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
        kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
        saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
        (225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
        Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
        niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:

        A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
        B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
        koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
        (eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).

        Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
        mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
        nuo vanteet renkaineen.

        Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
        pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
        on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
        vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
        markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
        pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
        jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.

        sieltähän ooppelistahan toi perkeleen
        alustakolina on sitten peräisin ;-)

        NG:tä vastaavan ikäisissä vectroissa siis
        esiintyy kuulemma myös paljon etupään kolinoita
        ja nurinoita.

        >Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
        >pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
        >on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa
        >joku vielä väittänyt minulle, että NG900:n
        >tullessa markkinoille Saabeissa (siis NG900->)
        >muuttui pohjalevy, pyörän ripustukset,
        >pulttijako ja jarrujen perusrakenne
        >samanlaiseksi kuin Opelissa.


      • Haza
        Turbo Sensonic kirjoitti:

        Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
        käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
        kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
        saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
        (225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
        Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
        niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:

        A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
        B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
        koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
        (eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).

        Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
        mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
        nuo vanteet renkaineen.

        Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
        pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
        on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
        vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
        markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
        pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
        jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.

        Eiköhän ne opelin vanteet sovi saabiin kun
        näyttää toiseenkin suuntaan menevän:
        Näin eilen tampereella Astran jossa pyöri alla
        saabin aerot..


      • POIKKI
        Haza kirjoitti:

        Eiköhän ne opelin vanteet sovi saabiin kun
        näyttää toiseenkin suuntaan menevän:
        Näin eilen tampereella Astran jossa pyöri alla
        saabin aerot..

        Ok, kiitti.


      • Haza.
        POIKKI kirjoitti:

        Ok, kiitti.

        Homma ei ole tällä selvä, maksa selvittelykuluja. 56€ sekä vuotuiset korot vuodesta 01 alkaen, kiitos.


    • Mennen & Tabac

      Ja vielä pitäisi väärästä tiedosta maksaa. Ilmoitettu ET-luku vedetty jostain ruotsalaisen homon hanurista. Oikea ET on 49

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En voi jutella kanssasi

      tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

      Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

      Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

      Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

      Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

      Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

      Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

      Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

      Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

      Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe