farkkuja missä ei ole perstaskut jaloissa ?eli taskut taskujen paikalla koska mielestäni tämä nykyinen muoti leventää peffaa-Eli muodikkaita,ei mitää rols farkkuja missä on taka taskut pakaran kohdalla???
Mistä saa
7
1196
Vastaukset
- mää
Minä taas mietin, mistä saa farkkuja, missä taskut on juuri peffan paikalla. mielestäni monissa farkuissa taskut ovat liian ylhäällä.
Olen 45-vuotias, joten ylhäällä olevat taskut tekevät takamuksestani litteän.- vinkiksi
Teille kahdelle ensimmäiselle: Housut joissa on vyötärö nykymuotia ylempänä, on taskut myös ylempänä. Esim. Beaversilta löytyy tällaisia.
Sitten taas hän joka halusi taskut alemmmaksi: Koska sinulla ilmeisesti on litteähkö takapuoli ei housut laske niin alas kuin pyöreän "pyllyn" omaavat. Jos haluat pyöreyttä takapuoleen valitse pienet takataskut tai ei takataskuja ollenkaan. Isot taskut pienentävät, pienet suurentavat.
- mitä...
v***ua laittelet tänne linkkejä sivustosta, jossa vaatteet on tarkoitettu laardiperseille? Tämä on PIENIkokoisten palsta, ei keski- tai muuten vain normaalikokoisten palsta.
- puhumattakaan siitä
että sivustoilla tarjottavat vaatteet ovat kertakaikkisen kammottavia rääsyjä. Tarkoitettu muodottomille ihmisille. Pienikokoiset ihmiset kun ovat useimmiten HOIKKIA, eivätkä pullukoita, kuten monet tuntuvat luulevan.
- ymmärrä
mitä... kirjoitti:
v***ua laittelet tänne linkkejä sivustosta, jossa vaatteet on tarkoitettu laardiperseille? Tämä on PIENIkokoisten palsta, ei keski- tai muuten vain normaalikokoisten palsta.
miten voit päätellä kaikista linkeistä että ovat tarkoitettu leveämmille. Itse olen normaalikokoinen, takapuoli on leveähkö, joten eipä noista vaatteista jotkut mulle mahdu. Ovat liian kapeita.
- valikoimassa
ymmärrä kirjoitti:
miten voit päätellä kaikista linkeistä että ovat tarkoitettu leveämmille. Itse olen normaalikokoinen, takapuoli on leveähkö, joten eipä noista vaatteista jotkut mulle mahdu. Ovat liian kapeita.
on S, on se useimmille meistä pienikokoisista suuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707