Olisiko tietoa miten vauhti ja kiihtyvyys kasvaa, jos otsikon mukaisesta skootterista ottaa hukkaputken pois?
Kymco Super Fever
6
4651
Vastaukset
- Pake
Ihan mukavasti kasvaa. Putkessa on myös pillikuristin alkukäyrässä. molemmat pois niin 60 km/h menee
- jonttu
ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään putkessa...ainoo mitä oon tehnyt super feveriin on se että sorvasin variaattorin holkista noin sentin pois ja sillä pelkästään kulki jo 55km/h ja sit ohitin ite kierrosten rajoittimen niin nyt se kulkee 70km/h...onko tietoo että onko super feverissä kaasarissa kuristinta??
- Pake
jonttu kirjoitti:
ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään putkessa...ainoo mitä oon tehnyt super feveriin on se että sorvasin variaattorin holkista noin sentin pois ja sillä pelkästään kulki jo 55km/h ja sit ohitin ite kierrosten rajoittimen niin nyt se kulkee 70km/h...onko tietoo että onko super feverissä kaasarissa kuristinta??
-03 ja vanhemmissa ei ole muita kuristimia kuin kiekkarajoitin ja holkin prikka. vähän yli 70 menee itsellä noiden poistolla.
- mickey
Pake kirjoitti:
-03 ja vanhemmissa ei ole muita kuristimia kuin kiekkarajoitin ja holkin prikka. vähän yli 70 menee itsellä noiden poistolla.
mulla oli 03 mallissa kaasarin kurkku 11mm itte kaasari on 16mm.
- kymso mies
joo kysyisin mikä se pultti siin pakoputkessa on just ennen vaimenninta jos ottaa pois niin kulkeeko/ kiihtyykö kovemmin ? ja itelläni on sorvattu noin 1 cm pois variaattorin holkista ja prikka poistettu, variaattorin rullat vaihettu keveemmiks ja imukaulaa suurennettu,kiekka rajotin ohitettu ja noilla kulkee sen 75kmh. vastaus kysymykseen mielellään sähköpostiin: jogger773@hotmail.com
- ruugeri
Minkä painoset rullat ovat parhaat, että kiihtyy hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696