Juuh, vaihdoin tun saunalahden tekstari liittymän siihen totaali liittymään ja vaihto tapahtui vuorokaudessa. Kysyisinkin nyt että onko kenelläkään tietoa koska saan puhelimen? siis miten pitkä toimitus aika siinä on. Luulisi että puhelin tulisi aika nopeaa, koska minulla on jo saunalahden liittymä. Hyvää pääsiäistä kaikille!
Pelkän puhelimen toimitusaika...
saunalahtelainen
3
817
Vastaukset
- Ahrimon
Mulla meni 8 arkipäivää tilauksesta puhelimen saapumiseen postiin.
- sonierkkaaja
Yleinen arvio puhelimen saapumiselle on 7-10 arkipäivää.
- Potuttaa1
Itse tilasin tabletin 27.9 ja nyt on jo kolmas viikko menossa eikä vieläkään ole mitään kuulunut tilausten seuranssa lukee etää odottaa positusta. taidan perua koko tilauksen ja hakea kilpailijalta jos vaikka saisi tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767